Gravida från Tempar/Fertility Friend
Sitter och väntar i väntrummet på min man. Tid kl 18.30. Sååå nervös alltså.... Snälla snälla var hjärtslag
Sitter och väntar i väntrummet på min man. Tid kl 18.30. Sååå nervös alltså.... Snälla snälla var hjärtslag
Hurra!!! Hjärtslag och riktig storlek på dag 6+6. Hon sa att det var tjocka väggar och hen hade borrat sig gott ner i livmodern och låg på en bra plats etc och allt såg himla bra ut. Hurraaaa!!!!
2 knäppa frågor... Nu när vi vet att de bara är en bebis va kan mitt höga hcg bero på?
Bör ja vara orolig att bebisen mätte 6+1 när jag vet att jag är 6+3?
Ska ja ändra på min app efter de nya bf vilket blev 30/10 ist för 28/10? Lr spelar de ingen roll... Vet att de knäppt men ändrade på jobbet O de kändes så tråkigt att vara 6+2 ist för 6+4 så ändrades tillbaka hehe
Börjat blöda och grav.testet visar nästan blankt :'( känner mig så sviken av min kropp, vart gravid en gång innan och det slutade i mf med. Kommer jag någonsin komma så långt som till vul ens? :'( så jävla ledsen! :(
Ni som varit gravida förut. Ska jag va orolig att vikten går neråt? Är ju inte konstigt när jag inte får behålla nån mat. Började på 60 kg när jag plussade, gick upp till 61,2 som mest efter ett par veckor nu tillbaka på 60, jag väger mig alltid på morgonen innan mat och efter toabesök så brukar inte ha variationer utan detta bör visa faktisk viktnedgång men såklart kan vätskeansamling i kroppen spela in (innan jag blev gravid låg jag på 60-60.2 i flera månader, innan det på 64-64,5 i flera månader innan jag aktivt jobbade för att gå ned till 60).
Jobbar ett 10 timmars pass ensam i veckan på salongen. Idag var ett sånt pass. Är så trött att jag bara vill gråta. Fattar inte hur ja ska orka.....
Idag har jag varit hos läkaren och fått 50% sjukskrivning till och med mitten på maj, till att börja med. Känns bra. Hoppas på att det går att jobba deltid så länge som möjligt!
Kommer ni ladda upp bilder här på miraklen när de föds? Jag är ju såååå nyfiken. Fastän jag inte vet vad någon äns heter känns de som om man känner varandra relativt bra...