happylife skrev 2016-11-14 16:12:21 följande:
Blir ju helt nervös av allt prat ang spruckna fiffi och annat mindre kul efter FL aldrig ens tänkt på! Men bra att ni pratar om det så man är förberedd!
Tycker ni ser jättefina ut så här kort efter fl!
Idag gjorde jag min sista dag på jobbet, nu ledig i två hela veckor, eller nästan 2.5!!
Så underbart. Vet inte vad jag ska göra, ta hand om mig själv typ ultraljud om en vecka men annars är kalendern tom <3
Mår rätt bra, blivit yrslig när jag reser mig för fort, och haft lite tendenser till foglossning, men bara när jag gått långa promenader eller burit mycket (tömde båten i helgen).
Annars en hyfsat lugn graviditet hittills! Så skönt.
Hur mår ni andra?
Sorry sorry inte meningen att skrämmas.
Men alla förlossningar ser olika ut och det kommer säkert gå bra allting! Med det sagt tror jag det är smart att va informerad och förberedd på olika möjligheter på saker som KAN ske - och några saker händer ju alla (avslag etc). Jag visste väldigt lite och tror jag hade varit betydligt mindre tramautiserad om jag varit mentalt förberedd. Men nu 2,5 veckor senare är till och jag vid gott mod och inte lika upprörd. Kommer definitivt föda vsginalt nästa gång också - och det säger väl egentligen allt?!