Gravida från Tempar/Fertility Friend
Äntligen får jag oxå vara med här... Som jag längtat....
Äntligen får jag oxå vara med här... Som jag längtat....
Eagle!!!!! Jag fick några tårar som rann här, är som sagt väldigt emotionell just nu men tro mig jag är upprikrigt så glad för din skull! Denna gången ska vi gå alla 40 veckor båda två! Alla tummar upp :)
Hurra igen Eagle! Hur mår du idag? Vad sa din kille?
Idag är bim så jag tempade idag. Tempen är hög och fin så nu ska jag verkligen försöka sluta noja lite :) Var faktiskt lite kul att tempa på bim också så har man sett den där grafen som inte dippar och som man längter efter. När jag fick mf gick tempen ned på bim-1 nästan som vabligr och sä kom blodet på bim+1 (blå grafen) så nu andas jag ut en stund men oron kommer säkert tillbaka ;) Hur har ni andra det? Är ni lila oroliga som mig för mf?
Tack för alla grattis :) har längtat till denna gruppen. Hur ligger alla till? Vilka veckor O vilka har varit på ultraljud?
Och ja tog digital i söndags, men inte med veckoindikator. Funderar på att köpa ett tvåpack bara för att se hur det utvecklar sig och att det blir 2-3 veckor denna eller nästa vecka.
Omg fick detta på bim-2... Eftermiddag kiss.. Kan de vara twins???
Tack för alla grattis :) har längtat till denna gruppen. Hur ligger alla till? Vilka veckor O vilka har varit på ultraljud?
Grattis till mig! Vet inte om ni ser texten. Men det betyder alltså att mitt immuniseringsprov inte påvisat några antikroppar mot rh positivt blod:) vilket innebär att behandlingen mot tvillingarnas positiva blod fungerat och det förmodade mf i somras inte haft någon inverkan :) :) Då behöver jag inte bekymra mig så mycket över det iaf. Förutom att det blir några fler såna här prov och kanske någon injektion.
I övrigt låg jag exakt på samma hb som för tvillingarna vid inskrivning och hade dåliga depåer, så det blir järntabletter från start denna gång med :(