Inlägg från: Norrlänning86 |Visa alla inlägg
  • Norrlänning86

Gravida från Tempar/Fertility Friend

Hej hej! Hoppas jag kan joina er här i tråden. :) har mest varit i NC tråden men även tempat med FF. Fick ett + igår på ÄL+ och även positivt på digitalt test i morse. :) nu hoppas jag bara att graviditeten sitter rätt denna gång och att kotten vill stanna. (Har ett utomkveds som innebar borttagning av höger äggledare och ett missfall i bagaget)

• Norrlänning86

Loppan84 ja jag har för mig det också :) var rätt länge sedan jag var aktiv med skrivandet där men har följt tråden lite mer nu på senaste tiden och även här då jag också bytte till FF men hade kvar prenumeration på NC så använde båda :)

Loppan84 skrev 2016-02-25 14:34:52 följande:

Symetrical - great minns think alike :-*

Sagoskog - jag fattar <3 Jag känner mig också trött och osocial sista veckan, viktigt att bita ihop så man ute blir ensam :) ska ut med tjejkompisarna ikväll på cocktailbar så jag kan dricka goda alkoholfria drinkar och det ser jag så mycket fram mot.

Norrlänningen86 - grattis! Tror vi har snackat i NC-tråden innan jag bytte till ff :)

• Norrlänning86

Ja denna grupp verkar supermysig och ni verkar alla så snälla och roliga :) ringde till barnmorska igår och gick tid för tidigt ultraljud 17 mars kommer vara i 6+4 få så hoppas att få se ett hjärta slå då! :) sen inskrivningssamtal 21 mars.

eagle87 skrev 2016-02-26 10:38:09 följande:

Aa Shellac hemifrån, får se va opi svarar... Kan tänka mig att min chef kommer bli irriterad om jag tar upp detta me henne om opi svarar ngt negativt, jag jobbar som chef för nagelstållet..

En annan chef i en annan salong va nyligen gravid O mamma ledig nu O hon kmr nog jämföra mig me henne men allas kroppar e ju annorlunda...

Va känner du för symptom nu? Känner du dig mer gravid? Hur är din sambo?

Måste bara skriva de hår till alla härinne att ja älskar den här tråden den för mig lugn O ja tycker de underbart att vi alla är så positiva O ingen pratar om missfall etc etc :)

• Norrlänning86

Nej du behöver nog inte oroa dig :) har också så. Min temp igår sjönk också en del men vaknade då runt 3 på morgonen och hade varit vaken en stund innan jag kom på att jag skulle mäta. Sen när jag vaknade 3,5 timme senare så var tempen 0.3 högre men tog ändå först mätningen i och med att jag inte sovit 4 timmar.

eagle87 skrev 2016-02-27 08:17:58 följande:

Förlåt för så mycket oro men alla mina symptom har typ försvunnit sen igår tog tempen imorse O såhär såg den ut, dock en timme tidigare än vad jag brukar tempa... Bör ja va orolig?

• Norrlänning86
    eagle87 skrev 2016-02-27 21:42:05 följande:
    Så du tempar fortf? Vilken vecka är du i? Kan du inte posta din kurva?
    Ja jag tempar fortfarande. Jag är i V.4 men går in i v.5 i morgon (så 3+6) jadå jag kan posta kurvan. Inaktiverade fredagens temp då jag sov så konstigt och väntade ett tag på att tempa.
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend