• Nira89

Vill varna er om något jag var med om på blocket!

Hej! Har inte kunnat sova hela natten eftet gårdagens samtal jag fick via min blocket annons. Har nämligen lagt ut min hanhund till avel, så ringer det ett hemligt nummer klockan 23 och jag svarar då jag trodde det var min syster men så är det en gubbe som frågar om min hund fortfarande finns tillgänglig, han ber även om ursäkt för att han ringer så sent så jag tänkte inte mycket mer på det utan svarade kort på några av hans frågor så sa han att han måste checka av med sin fru bara som jobbade nattskift på sjukhuset så han skulle ringa upp om 10 minuter för att få klartecken. Efter 20 min ringer han igen och jag svarade och så började han ställa några frågor om min hund. Det lät på honom hela tiden som att han ville säga nåt men inte visste hur han skulle uttrycka sig. Han försökte konstatera att han behöver en frisk hane som gärna är väldigt aktiv och han frågar typ ut mig hur ofta han får utlösning hemma (han har en kudde han brukar leka med) så jag svarar ju naivt på alla hans frågor (Har bara parat min kille två gånger innan med samma person som inte är någon riktig uppfödare så jag trodde att han var en sån där jobbig Typ som ville veta alla detaljer för att få till en bra parning och inte ville kasta bort pengar på något som inte skulle funka). Men sen började han ställa konstigare frågor typ om det var okej att hans fru kunde hjälpa till min hane i akten (tror då att han menar att hans fru ska vägleda och se till att allt går som det ska), sen frågar han om jag nånsin har stimulerat min hund för att hjälpa honom och jag svarar nej det har jag verkligen inte( tror fortfarande att allt handlar om en överdriven gubbe som tar avel till en extrem nivå men börjar känna ett obehag och säger till honom att han ställer obehagliga frågor) sen säger han det finns ju videos om sånt som man kan se på och frågar om jag sett sådana och jag hör ordet kåt, vet inte i vilket sammanhang han sa det men jag frös till is och på en millisekund faller allt på plats. Plötsligt hör jag ett flämtande som jag inte hade lagt märke till tidigare och jag klickar bort samtalet. Jag fattar inte hur jag inte kunde lägga märke till vad han höll på med och alla dessa saker han sa. Jag skäms så mycket över att jag inte kopplade det mycket tidigare, han pratade mycket om sin fru och avel i allmänhet så jag trodde ju på honom. Men en tanke slog mig under min sömnlösa natt. Han sa nånting om att han inte ville att man skulle ta bild på de då han ville att det skulle kännas seriöst och han kunde betala mig mer än vad jag ville ha. Tänk om det är ett par som lurar andra för att ge sig på djur och erbjuder en extra peng för det. Jag hoppas vekligen det bara var en äcklig pervers gubbe men jag raderade min annons då det kändes så extremt fel. Vad tror ni om det hela?

• Svar på tråden Vill varna er om något jag var med om på blocket!
  • Iowhannah

Det låter som att du gjorde helt rätt i att radera annonsen. Finns det inte speciella avelsforum du kan vända dig till och lägga upp en annons där? Blocket är ju alltid lite risky om man inte säljer prylar.

• Anonym (Pj)

Usch vilket äckligt folk det finns. Förstår att du är upprörd.

Prova vovve.net

Svar på tråden Vill varna er om något jag var med om på blocket!