Längtar efter en bebis skrev 2016-02-08 19:06:37 följande:
Ooh så bra , men aah bara man har vilja !
Faan är så rädd nu när jag kmr börja med Prego att de inte komma hjälpa eller att dom ej kmr vilja skriva ut ? Har gått upp så mkt sen jag sluta amma från ingenstans..
Vägde 50 när jag gifte mig sen gick upp 73 och stanna där , när jag blev gravid gick upp 82 hela gravideten , direkt jag födde och så gick igen ner igen på 73 men sen jag slutta ama sist jag vägde mig för 2 månader sen vägde 82 igen nu vill jag inte ens väga mig mer , försöker gå ner vill första sluta äta men se går inte blir så hungri snabbt och Börjar bli latt oroar inte gå runt / träna :(
Aa, det är inte lätt det där med vikten och matvanor. Om du gillar grönsaker och sånt så tycker jag att du testar som jag gör. (Om du vill alltså) :p Jag äter inga kolhydrater i form av pasta, potatis och ris. Äter mycket grönt och tex blomkålsmos som tillbehör, såå gott! Tom barnen älskar det! Haha :) Inget socker, köpte protein bröd som finns i affären. För mig blev detta jättebra! Gick som sagt ner ca 6 kg på 2 månader och 8 cm i midjan. (Och då syndade jag varje helg) fast cola zero istället för vanlig. Idag är den vanlig föör söt! Kände fort skillnad på hur jag mådde och hur min kropp mådde. Så underbart! Tränar inte ens men går en del på dagarna mellan mina jobb. Du fixar det! Det lovar jag dig! :)
Om du undrade om jag plussat så fick jag mens i lördags tyvärr, är jätteledsen över det och nästa pergo kur blir näst nästa äl då jag är i Uppsala hos min familj exakt nästa äl helg :p Då kommer jag köra en enkelkur igen.
Jag har köpt äckliga cigg så jag inte ska röka lika mycket vilket faktiskt funkar haha :p
Jo men det tror jag att dom skriver ut! Har lästmånga trådar där folk får utskrivet när domvill ha en till bebis :)