Inlägg från: Längtar efter en bebis |Visa alla inlägg
  • Längtar efter en bebis

Någon mer som ska börja sin första kur Pergotime i januari 2016?

Ooh såå roligt :)

Kör i gång nu haha :)

En fråga ?

Hur lång mencirkel hade du denna månad och när fick efter hur många dagar positiv på ÄL -Stickan ? :)

Tar du Pergo eller något annar ?

Brennda skrev 2016-02-20 18:03:34 följande:

Hej alla!

Idag var det ett positivt ägglossningstest jag tog, äntligen! Så ikväll, imon o på måndag ska vi skaka loss haha. Sen tänkte jag börja med progesterall, någon som vet när man bör börja med den? Hoppas på denna cykeln..

• Längtar efter en bebis
    Brennda skrev 2016-03-22 10:39:31 följande:

Jag har tre kurer kvar att hämta ut så skulle jag bli gravid innan alla kurer är tagna så kan jag höra av mig :)

Jaa taack snälla häär spara mitt nummer oxå om du vill 0708650384 Matilda heter jag haha :) så hör av dig gärna och lycka till hehe
  • Längtar efter en bebis

Skulle

klariis skrev 2016-03-22 02:19:25 följande:

det är väl bara att gå till en läkare och få det utskrivet? vart bor du?

Aså vet ej hur de går till skulle få hjäl från sjukhus men de har alldeles för lång tid o snart har dom sommarlov

Örebro
  • Längtar efter en bebis

Ja

IlonaSofia skrev 2016-03-22 08:33:59 följande:

Tror inte nån vill sälja dom man får, alla här vill ju ha bebis :p I ett paket finns ju bara tabletter för 1 kur också. Du har väl en tid hos läkare och ska få pergo eller hur va det? :)

Jaa men har inte får tid än de så mkt kö och orkar inte vänta och sen har de sommarlov ,, läste runt lite på privat klink men en besök endas är så dyrt sen äre extra man ska betala för läkemedel tester prover o sånt :(
  • Längtar efter en bebis

ingen anning , är rätt dålig på sånt för som sagt då vi fick hjälp gick de på första kuren sen hade inte ens kontakt me läkaren , dom ville bara att jag skulle höra av mig om jag blev gravid eller inte så vi gick inte något djupt i detta haha

• Längtar efter en bebis

Vad är letrozole har aldrig hört detta förr ?

Hoppas de blir ett plus denna månad håller tummarna för alla.

Jaag själv var på kontroll / besök hos läkaren 31 mars allting såg bra ut så nu inväntar mensen som ska dyka upp när som helst och har fått pergotime på recept så ska köra denna månad med pergotime äntligen !

Hoppas de går bra som förra gången med min dotter gick det på första enkel kur , men har sån mag känsla att de kommer gå på första försöket igen..

Svar på tråden Någon mer som ska börja sin första kur Pergotime i januari 2016?