klariis skrev 2016-02-28 16:50:54 följande:
Googlade, inte ens tänk på att man kan göra den hemma! :) kanske ska testa det jag med.
Jag är på BIM+2 ingen mens, men vet att jag ska få den. Gjorde blodprov i fredags som visade att jag inte var gravid, vilket jag redan misstänkte så jag är inte helt förstörd denna månad. Har mensvärk, men den kommer väl inte för att jag verkligen vill att den ska komma. irriterande!
funderar faktiskt på att testa IVF nästa månad, så länge vi kör insemenation så vet jag ju inte kvalitén på mina ägg vilken kan vara superdåliga med tanke på min situation. Vi får kolla vad läkaren säger, så nu längtar jag tills mensen.
Hoppas du är gravid, håller tummarna.. Skriv om du får fler symtom :)
Förlåt, ser att jag inte har svarat här. Har din mens kommit igång ännu? Hoppas den inte gjort det och att du plussat!
Du kanske redan skrivit det men jag minns ej, vad är det för fel på dina ägg? Eller du tror bara att de är dåliga?
Själv så har mitt molande försvunnit, hade bara det i lördags. Jag är på bim-5 idag och väntan känns sååå lång! Vill bara veta nu om jag är gravid elr ej men väntar med att testa till på lördag :/
Har inga symtom på att jag skulle vara det iaf.
Smörjer mig med progesterall två ggr/dag sedan äl+1. Har glömt två kvällar men gör väl inte så mycket.