Inlägg från: Längtar efter en bebis |Visa alla inlägg
  • Längtar efter en bebis

Någon mer som ska börja sin första kur Pergotime i januari 2016?

Aah okej okej :) lycka till

Fick min mens nu efter första enkel kur och ska börja ta dubbel kur nu 9 juli men tkr de för tidigt tror man ska börja ta 10 juli om min läkare inte ha gjort något fel :s

• Längtar efter en bebis
    IlonaSofia skrev 2016-07-07 20:17:59 följande:

Jag ska alltid börja på dag 5 iaf. Vilken dag är du på?

Fick min mens igår , och känner mig orolig äre inte 5 dagen man ska ta Pergo och den har jag ultraljud den 17 juli ...

Hur Gåre själv ?
  • Längtar efter en bebis
    frestelsen skrev 2016-07-13 18:06:28 följande:

Läkaren ringde idag o vi får otrivelle denna månad med:) får vi se om de går denna gång då:) 4 gången letrozol o andra med otrivelle.

Har du redan tagit tabletterna eller ska börja ? :)
  • Längtar efter en bebis
    frestelsen skrev 2016-07-14 08:48:59 följande:

Har tedan tagit, fuska o körde 3-7 istället för 5-9 men de berättar jag inte för gyn;) tog även dubbel tablett sista dagen;)

Vul på tisdag o se när jag ska ta otriville

Hahah jaha oj då :) hoppas ni lyckad då denna gång haha :)

Från vilken datum börja du ta letrozole ?

Tog du vanlig kur sen sista dagen 2 st tabletter elle ?

Jag har ultraljud på söndag på kvällen ska ta sprutan då oxå för fanns inga andra tider ?
  • Längtar efter en bebis

Okej okej då förstår jag ...

Ingen anning ??

Läkaren sa har inga andra tider ta med dig sprutan du ska få endå..

Men tror ifall dom är 18 så är det bra

• Längtar efter en bebis

Hade massor med små äggblåsor väldig många :0 men bara 2 st som var 12 en var 11 något och slemhinnan 6 något

Han ville ge mig sprutan men min man skrek och sa som är ju inte ens mogna ( privat läkare ) som vill säkert tjäna pengar bara ..

Sen kom vi överens att jag ska gå imorgon ( tisdag ) kl 10 för kolla hur de ser ut då blir se bra 14 dagar cd ..

Då ska jag få sprutan , hoppas de hinner mogna :(

Lycka till :)

• Längtar efter en bebis

Jaa jag vet blev as arg men ville inte säga något sen stog min man och börja tjafsa med han , sen sa han nej men vi brukar ge när dom är 15 sprutan då hinner de mogna till 18 mm tills dom släpper och folk har blivit gravida faktis från 15-18 mm

Men ringde igår läkaren på morgonen jag fråga hur stora äggblåsor jag hade när jag blev gravid med min dotter första enkel kur , jag hade en på 17 mm och en på 15 mm och blev gravid ..

Men han tror imorgon dom kommer va minst 18 mm så kommer få sprutan ..

Ja du har rätt Taack för tipset ska faktis testa ÄL stickor <3

• Längtar efter en bebis
    frestelsen skrev 2016-07-18 13:56:14 följande:

Jo 18 går bra med sprutan men bäst att vänta så länge man kan för äggen att mogna.

Han säger om dom är 20 och man inte vet om de kanske man man missa ägglossnlng
  • Längtar efter en bebis

Aså Gud blir så förvirrad aja ingen anning om detta men iallafall med tjejen blev jag gravid när jag hade 17 mm stor äggblåsa .

Men vilken tid har du imorgon ?

Skulle va bra ifall du kanske skrev till mig hur stora du har och hur många ?

Och om du ska ta sprutan ?

Så gör jag som dej :(

Svar på tråden Någon mer som ska börja sin första kur Pergotime i januari 2016?