Någon mer som ska börja sin första kur Pergotime i januari 2016?
Så du tror att sprutan är ur kroppen nu är det antligen plus eller ... Aah
För vill testa med imorgon med är så rädd haha har du bild att vissa :) hur de ser ut :)
Så du tror att sprutan är ur kroppen nu är det antligen plus eller ... Aah
För vill testa med imorgon med är så rädd haha har du bild att vissa :) hur de ser ut :)
Guud såå roligt hoppas :)
Vill så gärna ta en test men om de blir negativ eller svagt som man ej kan se kommer bli deprimerad såå får vänta haha :) men så fort tar lägger oxå bild :)
Du får gärna lägga mer bilder när du tar nya för varje dag vill se hur de går :)
Lycka till :*
Har så hemskt ont i ryggen längst ner antligen äre mensen som är på gång eller livmoder som växer :)
Sååå såå roligt hoppas på ett plus nu både
För oss :)
Men några symptom än elle ?
Läste någonstans att tjejerna brukar få riktig riklig stark på dag 14-15
Jag själv när jag tog Pergo och otriville sprutan ( när jag blev då gravid med min tjej )
Tog jag första test på dag 18 efter otriville då var de sprutan ur kroppen och riktig stark plus kan jag säga på både testerna (2 st ) då jag tog :)
2 starka linjer :)
Jag har fått olika på olika graviditeter, beror ju på när ägget fäster hur tidigt man kan få plus:)
Hur många barn har du ?
När gjorde du tidigaste test och vissa plus :)
Okej okej
Beklagar :(
Heej har du tagit någon test idag ?
Ooh lycko dig som har så många tester haha :)
Jag tänkte Testa imorgon en liten fusk test igentligen ska jag testa mig den 8 juli för få riklig svar
Glömde säga att jag tog ÄL test den 23 juni efter otriville spruta. De vissa både stark nästan så kanske hade jag fr ÄL ELLER ngn falskt
Tänkte ta imorgon men är så rädd att jag kanske ska ta den 7 eller 8 juli för vill inte få svagt eller något vill va säkert :/