• Anonym (??)

Någon mer som ska börja sin första kur Pergotime i januari 2016?

Heej ska börja ta pergotime och efter det så har vi inga ultraljud här och jag har en otrovile Ägglossning spruta kan jag ta den utan ultraljud för kolla på mina äggblåsor

• Anonym (??)
    mamiama skrev 2016-05-21 21:50:19 följande:

Hej!

Undrar om jag får hoppa in?

Är 35 år och har fem (ja, fem barn)

3 st lite större (14, 11 och 7 år) med min fd man.

Och twinsen med min nuvarande man. Tjejerna blir 2 år i sommar. Fick mina 3 barn bara "sådär" men när jag å min sambo skulle få till det gick det inte... Efter utredning där det inte hittades nåt fel på någon av oss fick vi utskrivet pergotime dubbel dos för att sparka loss min äl (pga min ålder)

På första försöket blev vi gravida med twinsen!!

Vi trodde vi var färdiga, men nu känner vi båda sug efter en liten kotte till... Fick igen utskrivet Pergo fast nu enkeldos, jag vågar inte dubbel! Det var fantastiskt att få två samtidigt, men samtidigt en väldig påfrestning på många olika vis (inte minst för min kropp som gick 40 fulla veckor med dom)

Såååå.... Är nu ganska så nervös och påbörjar detta i nästa cykel med skräckblandad förtjusning!

Kram på er

Ooh såå roligt mer tvillingar skulle du vilja berätta om din behandling om dubbel kur hut många tabletter är det per dag / hur många dagar tog du ?

Hur stora blev äggen och hur många ägg hade du ? Skulle vilja gärna höra hihi : )
  • Anonym (??)
    frestelsen skrev 2016-06-21 14:28:54 följande:

Oroa dig inte. Min kompis vart på smällen en vecka innan äl:) eller då hade hon sex.

De är ju inte 100 att de tar sig fast man prickar äl heller.

Vi får ta en dag i taget:)

Hur känns det det idag? Jag har jätteont i magen blää känns som mina äggstockar ska ploppa ut som popcorn haha.

Hahah så sköön du är , så kändes det igår för mig exakt som dom skulle explodera sen efter ngn time massa stickningar
Svar på tråden Någon mer som ska börja sin första kur Pergotime i januari 2016?