Längtar efter en bebis skrev 2016-02-03 00:43:35 följande:
Hmm kmr verkligen inte ihåg hur stora dom var , men hon som undersökte mig såg att de hade mognat klart och skulle ägglossa så småningom om, hade 2 st på höger sida och en på vänster, vi skulle få trillingar men de förbjöd hos ha sex och fick tid för nästa dag igen för ägglossning spruta på vänster sida så bara den skulle ägglossa efter 24 Tim , fick spruta pga var för rädd dom ville annars ta bort äggen på egen hand och dom sa de gör ont haha så ville inte ..
Plussa på första enkel kur de var förra året okt 6 :) ...
Som sagt har besök hos de någonstans i maj sa dom de ska kalla mig för få Pergotime igen tror jag :) ...
Hur gåre själv ? På vilken kur är du ?
Har du barn sen innan ?
Aha okej, jag hade "bara" en äggblåsa som va 14-16 mm på onsdagen och på lördagen hade jag al så den borde ju växt till dig till det, hoppas iaf. Läksren sa att jag skulle få äl iaf. Men lät så lite med bara 1 blåsa och inte fler.
Haha jag hade nog också valt spruta :p På första, vilken lycka för er att det funkade så bra för din kropp! :) Detta va min första kur. Har bim på lördag, har såna billiga grav tester hemma för jag kan verkligen inte låta bli trots att jag vill haha, tog senast imorse och det vs negativt. Hade ju hemska hugg i livmodern med jämna mellanrum i ca 10 min äl+5 och i måndags stack det till några gånger i livmodern men jag vet inte.
Jag har två flickor med mitt ex, 6 och snart 4 år. Du då? :)