Föräldraledig på södermalm?
Jag har en liten kille på drygt två år och ska få mitt andra barn i februari. Tycker det är jättesynd att man inte får en mammagrupp till andra barnet och vill gärna ses. Vi bor nära skrapan.
Jag har en liten kille på drygt två år och ska få mitt andra barn i februari. Tycker det är jättesynd att man inte får en mammagrupp till andra barnet och vill gärna ses. Vi bor nära skrapan.
Min första kille kom i oktober 2013. Han kommer fortsätta vara på förskolan. Nu har jag ett planerat snitt den 12 februari, mindre än en månad kvar ? själv är jag 35.
Vilka tider kör ni på förskolan?
Det får nog bli 9-15 på förskolan inledningsvis åtminstone. Känns skönt att det börjar närma sig, väldigt spännande ?. Jag mår förhållandevis bra men är trött och otymplig, jag ska jobba månaden ut har jag tänkt.
Hur länge är du föräldraledig?
Jag går på föräldraledighet på måndag, jag hänger också gärna på om ni hittar på något.
Det vore jättekul rörligheten är tyvärr inte på topp så promenader får jag nog avstå ?
På måndag har vi kejsarsnitt - härligt och nervöst ? inom kort efter det vill jag gärna ses. Är det smidigast att hålla kontakten här eller via sluten Facebook grupp eller whatsapp? Själv är jag inte inne här regelbundet.
Hej, nu har vi landat och kommit igång med promenader och sociala aktiviteter. Jag vill jättegärna ses och är relativt flexibel. Vet inte hur man gör en privat slinga tyvärr.