Bim i början av februari 2016! <3
Blä nu är väntan olidlig, känner mig så himla hormonig och kan inte kolla ! Idag satt jag och lipade för småsaker, om det är pms är den extrem!
Blä nu är väntan olidlig, känner mig så himla hormonig och kan inte kolla ! Idag satt jag och lipade för småsaker, om det är pms är den extrem!
Äl +9-10. Det här kom upp efter 5 minuter. Ser ni vad jag ser?
Jag drömde inatt att jag fick plus på clearblue digital alltså inte den med text utan ett digitalt plus.
Alltså det här är jöttekonstigt. Är liksom helt 100 på att jag är gravid, mår illa, trött, gråtmild, känslig för lukter osv. Jag har varit gravid förr och vet att det är såhär man mår. Men jag är bara 8 dagar efter Äl (om jag inte räknat fel, kan vara 10 ev.) är det ens möjligt att må såhär så snabbt? Har Hållt på ett par dagar nu. Och i så fall borde det vara möjligt att se ngt på testet eller måste jag vänta ytterligare 3 dagar. Har ju bara röda RFSU hemma och de är väl jätteokänsliga.
Jag blödde väldigt mycket, men det kom den 6e eller 7e dagen efter ÄL!!
Jag hatar denna delen just nu, 4e veckan gravid enligt appen, många veckor innan man kan andas ut och om ens då=/
Håller tummarna för dig <3
Digital som visar + eller -
Men det var i onsdags kväll redan, känns som det borde visa starkare än såhär idag då?
Suck önskar jag hade en cb nu, ingen poäng att ta en RFSU före bim + 5 typ :)
Min mamma gick till BM när hon trodde hon var gravid, detta var för 30 år sedan, men tester visade inte att hon var gravid förrän typ 9 veckor=/ Helt sjukt=!!
Äsch kom inte in nån bild men säkert tre ggr starkare. Hur går det för er andra?
Bim eller bim +1 nu
Tack! Detta känns helt galet. Vi har ju gjort ivf tidigare efter tre års försök i bebisverkstan. Av uppenbara skäl har vi då inte skyddat oss. Och nu helt plötsligt kan vi då bli gravida själva! Killen vi fick via ivf är 9 månader och imorrn ska jag börja på ett nytt jobb! Inte perfekt tajming men det känns ändå som att vi vunnit högsta vinsten!
Tjuvstartade nyss med testandet, kunde inte hålla mig, bim-3 el 4, kväll och lyckades bara hålla mig några timmar, det fanns inte ens en skugga på clearblues plus, så nu dippar chanserna till 25%, är dock bara äl+9 så var kanske dumt att börja nu, men alla konstiga symptom, inbillade mig t.om kräksjuka 2 gånger.
Ok men finns fortfarande chans. Jag har varit gravid tre gånger och samtliga gånger har det visat sig tio dagar efter ägglossning. Och inte visat ett dyft med nåt test innan dess.
Här var det dött, hur går det för er alla?
Väntar fortfarande på mens bim 2/2 och gravtesten är fortfarande negativa:/
Och nu känner jag ingenting, alls! Längtar efter mens nu :-/
Men du har väll inte gått över bim än?
Ge inte upp förrens tanten kommer!
Bim idag, ingen mens inga grav symptom, tog ett RFSU som mäter vid 25 som var neg. Oddsen är minimala. Förstår dock inte vad som hände med kroppen denna månad :-/
Är det bara jag kvar härinne? ... Fortfarande ingen mens ..
Jag är kvar. Trist att det inte blir nåt plus. Du borde haft senare eller utebliven äl denna månad. Eller är du säker på när du hade?
Jag fick gravid 2-3 på digital i tisdags, så nu ska jag inte testa mer såvida jag inte får en blödning.