Inlägg från: Anonym (Gh) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Gh)

Bim i början av februari 2016! <3

Itke skrev 2016-02-04 10:23:35 följande:

Tänkte försöka hålla mig tills den 9, då är det 12 dagar efter ägglossning.

Oj vad duktigt jag är bara 7 dagar efter vad jag tror var äl, men har bim på äl+12, och tänkte kolla redan på äl+ 10 el 11, dvs någon dag före bim. Annars väntar jag till äl + 15 om inget annat händer. Idag är jag ju på bim -6 så rent tekniskt sett borde jag börja kunna kolla om 3 dagar, men då är Jag bara äl + 10 alltså.
  • Anonym (Gh)
    Itke skrev 2016-02-04 13:42:02 följande:

Jag är också 7 dagar efter ÄL, kanske 6. Känns som en evighet till ÄL+12 så får väl se om jag klarar det, har bara ett test kvar hemma så annars får jag ju köpa fler...

Jag har bara ett sånt rött RFSU som jag hört ska vara jätteokänsliga så man i princip ska vänta till efter bim med (tror de mäter först vid 50)... Vet inte vilka som är bättre och börjar mäta vid 10, så antagligen får jag vänta en vecka till också. Så du väntar alltså till på tisdag?
  • Anonym (Gh)
    Itke skrev 2016-02-04 14:16:04 följande:

Aha, visste inte det, har haft såna också.

Ja precis! Planen är att vänta tills på tisdag och då har jag ett digitalt CB som jag tänkte ta. Så är det bara att hoppas och hålla tummarna att mensen inte dyker upp innan dess!! Tänkte du också vänta till tisdag? :)

Jag vet inte, velar mellan att testa så tidigt det bara går för att få veta och att vänta, för att vara säker. Så länge är delmålet att stå ut över helgen i alla fall!
  • Anonym (Gh)
    Itke skrev 2016-02-04 14:46:16 följande:

Ja, det är mitt delmål också! Hoppas vi klarar det! :)

Fast kan med stor sannolikhet säga att jag redan tror det är ett plus med tanke på magkänsla och symptom, och egentligen borde väl ett test kunna registrera det om man redan själv gör det, då har väl hcg börjat gå ut i kroppen kan man tycka, men vad vet jag, inom en vecka blir det en koll i alla fall och annars efter en vecka, som sagt :)
  • Anonym (Gh)
    Itke skrev 2016-02-04 15:24:04 följande:

Spännande!! Vad har du för symptom redan? Jag har mest lite ont i magen och det kan ju lika gärna vara mensvärk tyvärr..

Ingen mensvärk, men det har jag inte ens vid mens, brukade endast ha sån värk vid ägglossning då jag hade spiral. Men ökade flytningar, något konstigt med luktsinnet, kan inte sätta ord på det, men det är som det är helt irriterat, tycker till och med jag själv luktar jätteäckligt så duschar hela tiden och vill inte umgås med någon, en slags svullnad, värme, över livmodern, metallsmak i munnen som känns som man sitter och suger på en peng/nyckel typ, jätteäcklig smak. Samt i kombination med en slags intuition. Samt att jag har extremt små bröst som faktiskt ser ut som bröst nu.
  • Anonym (Gh)

Spännande!! Vad har du för symptom redan? Jag har mest lite ont i magen och det kan ju lika gärna vara mensvärk tyvärr..

Men vore såklart trevligt att kunna kolla upp så man har det svart på vitt
  • Anonym (Gh)

Nu försvann dock alla symptom och känns enbart som pms :-/
  • Anonym (Gh)
    halfmoon skrev 2016-02-05 07:56:52 följande:

Och där började jag blöda. Så två dagars glädje sen var det dags för missfall igen.

Stor kram!
  • Anonym (Gh)
    glittersol skrev 2016-02-04 21:54:23 följande:

Kanske inte är kört ändå då! Jag håller tummarna för dig!

Hur har det gått glittersol? Visst har du testdag idag?
  • Anonym (Gh)
    glittersol skrev 2016-02-05 17:15:26 följande:

Helt rätt! Du har koll

Det var negativt så det blir ett glas rött till middagen idag!

Försöker leva som vanligt tills plus kommer.

Det tycker jag låter klokt, hoppas plusset kommer till bim!
Svar på tråden Bim i början av februari 2016! <3