• Sweettoth

Bim i början av februari 2016! <3

Jag skrev på en annan Bim februari sida och jag är orolig över nidblödning eller om det är den rätta mensen :/ Äl +7 idag så man vet aldrig :)

Det är så svårt detta men jag har Bim 6feb om jag räknat rätt så håll tummarna!!!

Jag tror att jag är skengravid också för jag är svullen i magen o brukar vanligtvis äta godis varje dag men nu är jag inte alls sugen!

• Sweettoth

Jag har inte lärt mig hur man svarar någon specifik person, hur gör man?

Jag håller tummarna och tår för att jag har nidblödning och att vi får en höstbebis :)

• Sweettoth
    frestelsen skrev 2016-01-29 17:55:56 följande:

Tryck på kugghjulet och citera:)

Testar :)
  • Sweettoth

Jag har plussat, jag trodde att min kraftiga blödning var en tidig mens men det var nidblödningen, jag var en avc de som blött i 5dagar!!!

Nu får man be till de högre gudarna att allt kommer gå sin väg:D

• Sweettoth
    Stardust2016 skrev 2016-02-06 14:34:35 följande:
    Blödde du mycket? Jag är idag på ÄL+10, BIM -4/5 olika i olika appar. Idag blöder det? Först när jag såg temp dipp och blod tänkte jag att jag hoppas på implantation, men ville minnas att det bara ska vara lite stänk av blod. Jag blöder mer än så. Det MÅSTE alltså inte vara kört? Min tempkurva har vart såååå fin innan så trodde verkligen.. Alltså det här blir man ju knäpp i huvudet av.

Stort grattis iallafall!!

Jag blödde väldigt mycket, men det kom den 6e eller 7e dagen efter ÄL!!

Jag hatar denna delen just nu, 4e veckan gravid enligt appen, många veckor innan man kan andas ut och om ens då=/

Håller tummarna för dig <3

• Sweettoth
    Anonym (Gh) skrev 2016-02-06 20:08:05 följande:
    RFSU är minst känslig så man plussar knappt en vecka efter bim, kasst! Ska nog investera i en cb imorgon och slopa min RFSU. Vilken cb tog du?
    Jag köpte clearblue den som man ser veckor på=)
  • Sweettoth
    Anonym (Gh) skrev 2016-02-06 19:07:05 följande:

Alltså det här är jöttekonstigt. Är liksom helt 100 på att jag är gravid, mår illa, trött, gråtmild, känslig för lukter osv. Jag har varit gravid förr och vet att det är såhär man mår. Men jag är bara 8 dagar efter Äl (om jag inte räknat fel, kan vara 10 ev.) är det ens möjligt att må såhär så snabbt? Har Hållt på ett par dagar nu. Och i så fall borde det vara möjligt att se ngt på testet eller måste jag vänta ytterligare 3 dagar. Har ju bara röda RFSU hemma och de är väl jätteokänsliga.

Min mamma gick till BM när hon trodde hon var gravid, detta var för 30 år sedan, men tester visade inte att hon var gravid förrän typ 9 veckor=/ Helt sjukt=!!
Svar på tråden Bim i början av februari 2016! <3