Bim i början av februari 2016! <3
Hej! bim idag eller absolut senast imorrn. Cb digital positivt så jag vet att jag blivit gravid. Men är inte detta RFSU svagt för den här tiden? Nån som är hundra på äl-dagen och fått så svagt 13-14 dagar efter?
Hej! bim idag eller absolut senast imorrn. Cb digital positivt så jag vet att jag blivit gravid. Men är inte detta RFSU svagt för den här tiden? Nån som är hundra på äl-dagen och fått så svagt 13-14 dagar efter?
Digital som visar + eller -
Men det var i onsdags kväll redan, känns som det borde visa starkare än såhär idag då?
Ok får hoppas lite till då, tar ett till RFSU imorrn bitti. Annars får jag väl kolla med ett sånt där som visar veckor
Puh, nu känns det bättre
Äsch kom inte in nån bild men säkert tre ggr starkare. Hur går det för er andra?
Bim eller bim +1 nu
Tack! Detta känns helt galet. Vi har ju gjort ivf tidigare efter tre års försök i bebisverkstan. Av uppenbara skäl har vi då inte skyddat oss. Och nu helt plötsligt kan vi då bli gravida själva! Killen vi fick via ivf är 9 månader och imorrn ska jag börja på ett nytt jobb! Inte perfekt tajming men det känns ändå som att vi vunnit högsta vinsten!
Tack för visa ord!
Grattis!
Ok men finns fortfarande chans. Jag har varit gravid tre gånger och samtliga gånger har det visat sig tio dagar efter ägglossning. Och inte visat ett dyft med nåt test innan dess.
Jag är kvar. Trist att det inte blir nåt plus. Du borde haft senare eller utebliven äl denna månad. Eller är du säker på när du hade?
Jag fick gravid 2-3 på digital i tisdags, så nu ska jag inte testa mer såvida jag inte får en blödning.