Inlägg från: Anonym (kämpa på!!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (kämpa på!!)

Bim i början av februari 2016! <3

Hoppar också in här då jag har bim 4/2. Kul att följa er alla!

• Anonym (kämpa på!!)
    glittersol skrev 2016-01-26 17:56:37 följande:
    Hej välkommen att hoppa in!

Berätta lite om er resa
    Vi är unga, 18 och 22. Första försöket och tog ett gravtest från RFSU redan idag ungefär mitt på dagen (dumt när det inte är morgonurin jag vet) och det visade ett svagt svagt + så vi hoppas och hoppas. Är på BIM -4 idag. evig väntan.... 

Någon mer som inte har kunnat hålla sig med att testa?
  • Anonym (kämpa på!!)

Hur går det för alla?

Var förbi min gravida kompis nyss och bad henne kika på mina gravtester och hon sa att jag är gravid. Meeeen vi får helt enkelt se. BIM -3 idag...

• Anonym (kämpa på!!)
    Mammatillenliten skrev 2016-02-01 20:43:22 följande:

Har du igen bild på testen så vi kan få se? :)

Försökte men daton ville inte som jag. Ska se om jag kan lägga upp via mobilen imorgon. Syns även så dåligt på bild såklart, jag får fixa nya bilder imorgon :) 
  • Anonym (kämpa på!!)
    Itke skrev 2016-02-02 14:27:25 följande:

Vad sägs om en BIM-lista? :)

Jag kan börja:

BIM:

Itke: 5/2

BIM:

Itke: 5/2
    Kämpa på!!: 4/2
  • Anonym (kämpa på!!)

JAG PLUSSADE IDAG!! PÅ FÖRSTA FÖRSÖKET!! 

Vi är så otroligt glada.. nu väntar det att som gravid snart 18-åring berätta för släkt och vänner. Önskar er all lycka <3

• Anonym (kämpa på!!)
    frestelsen skrev 2016-02-02 18:20:48 följande:
    Grattis :) fick min dotter när jag va 19:) det är mitt bästa beslut :) hon är 15 år o vi har jättekul ihop:)
    Åh vad roligt! Mindre roligt att berätta för föräldrarna att man ska ''skita bort'' sin skoltid. Jag fyller 18 år den 24 augusti och borde vara beräknad ca den 12 oktober :))
  • Anonym (kämpa på!!)
    glittersol skrev 2016-02-02 21:30:53 följande:
    Stort grattis till er!
    Tack :))
  • Anonym (kämpa på!!)
    Mammatillenliten skrev 2016-02-04 20:33:20 följande:

Tror ni på det här med att man kan känna när ägget fäster? Jag kände som 4-5 nyp/stickningar långt ner i magen idag, lite åt höger sida. Är på äl +7-8 idag.. Fy vad man blir dum i huvudet av att vilja bli gravid!! Tänker på precis allt som händer i kroppen!!

Jag kände definitivt när ägget fäste. Kändes som stickningar som var så smärtsamma att jag satt och ryckte. Framförallt kändes det när jag satt ner och ställde mig upp hastigt. Nu går jag snart in i v.6

Du vet nog inte förrens du har plussat om det var det du kände. Jag trodde bara att det var mensvärk fast lite annorlunda, mer stickande än krampande. 

Lycka till <3
  • Anonym (kämpa på!!)
    Mammatillenliten skrev 2016-02-05 07:31:41 följande:

Jag har i alla fall aldrig känt nåt liknande i min kropp!! Det var väldigt en väldigt konstig känsla :) vi får se då!

Jag kände samma. Kunde inte riktigt beskriva känslan men konstigt och nytt var det :)
Svar på tråden Bim i början av februari 2016! <3