Inlägg från: klaraanders |Visa alla inlägg
  • klaraanders

Bim i början av februari 2016! <3

Hoppar med här. BIM enligt app 5/2. Men tror själv att BIM var 31/1. Första barnet. 

Jag tempar med NC tempen steg inte förrän ca en vecka efter att den borde ha stigit. Men hade ÄL-flytningar en dagen jag trodde att jag hade ÄL. Förvirrad. Hoppas inte mensen dyker upp, men är typ redan besviken på att den kommer dyka upp bara för att den alltid gör det...

• klaraanders

Mätte högsta kroppstempen på denna cykel i morse, men så kom det spottigs vid lunchtid...så nu dyker väl mensen upp. Blir så himla ledsen..

• klaraanders
    glittersol skrev 2016-02-04 19:25:24 följande:
    klaraanders skrev 2016-02-04 17:43:20 följande:

Mätte högsta kroppstempen på denna cykel i morse, men så kom det spottigs vid lunchtid...så nu dyker väl mensen upp. Blir så himla ledsen..

Eller hur!

Vilket försök är ni på?Tack för pepp! <3
    Dehär är sjunde försöket. All spotting försvunnen nu i några timmar, men mensvärk...
  • klaraanders

där kom min mens. mycket sparsammare än vanligt men ändå mens. FAN. Blir så ledsen. Är det någon som har testat ProgesterAII kräm?

• klaraanders
    mli01 skrev 2016-02-06 08:59:14 följande:

Vad är de för kräm ? Å vart får man tag i den ?

Jag har läst om den på graviditetskollen.
  • klaraanders

Jag blev rekommenderad nattljusolja på hälsokosten idag så jag köpte en burk. Två tabletter om dagen ska man ta. Någon som testat eller vet något om det?

• klaraanders
    Någon mer som testat med rfsu ägglossningstest? Jag är osäker på om mina stickor ens har fungerat. När jag doppat stickan i koppen, stiger en jämn lila färgöver hela stickan, stickan blir sen vit igen och sen kommer strecken fram. Mina väldigt svaga streck. Bägge strecken lika svaga, och då är jag bara på CD4!? Men jag undrar om de är fel på stickorna?! Jag testade två stycken. blev samma på båda. 
  • klaraanders

Jag är orolig att missa ägglossning. Jag har den här månaden börjat äta nattljusolj och undrar om cykeln kan ändras på grund av det? Enligt appen ska jag ha ÄL på tisdag. Men om man ska köra på 2-veckor efter förra mensen första dag så ska jag ha ÄL på torsdag. Mitt snitt är att ha ÄL på dag 15. Men förra cykeln var lång hade ÄL på dag 21. Nu är jag stressad och deppig att jag ska missa ÄL dehär månaden. Jag och killen träffas inte varje dag så är viktigt att pricka rätt och prioritera vad man gör när man väl ses..

Svar på tråden Bim i början av februari 2016! <3