Inlägg från: Anonym (Undrande) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Undrande)

Bim i början av februari 2016! <3

Hej tjejer. Väljer att vara anonym pga hemlighetsmakeri hehe.

Jag har lite funderingar som jag hoppas ni kan hjälpa mig med!

Förra veckan i lördags fick jag pos på äl stickan, hade sex då. Tappen öppen och mjuk då även. Så nu är jag på äl +7-8. Haft ömma bröst i 3-4 dagar, känns värst när jag ligger på mage, yrselattacker började även i förrgår och imorse mådde jag illa när jag vaknade (hungrig). Tog ett äl test i förrgår för att kolla så stickan är helt vit resten av cykeln... Och inte en skymt av streck, det var helt kritvitt.

Men imorse fick jag för mig att göra om det, men denna gång syntes ett svagt rosa streck? Behövde inte vrida det eller nånting... Det var verkligen där!vad händer? Har BIM 8/2.

• Anonym (Undrande)
    glittersol skrev 2016-01-31 17:07:11 följande:

Hej

Viket försök är ni på?

Var det ett äl test du tog nyss?

Jag brukar på svaga stress på stickan när som egentligen men vid äl blir dom mycket starkare

Håller tummarna för dig!

Vi har försökt i 2 år snart. Det var ett äl test. Har redan haft äl med fullt starkt utslag vid äl. Sen helt blankt på stickan och sen nu visar det svagt rosa.
  • Anonym (Undrande)
    glittersol skrev 2016-01-31 19:25:30 följande:

Okej! Har ni bett om hjälp?

Äl test reagerar även på hormonet som utsöndras vid mens men hoppas ditt leder mot ett plus!

Nej ingen hjälp vi har blivit med barn några ggr under dessa år så det funkar ju och dessutom är jag väldigt fertil så vi vill inte ta hjälp. Dessutom är våra försök halvdana hehe

Jag ska ju inte ha mens förän om 8-9 dagar? Reagerar dom så långt innan?
  • Anonym (Undrande)
    glittersol skrev 2016-01-31 19:57:38 följande:

Ah okej

Jag brukar nästan alltid få ett svagt streck på mina förutom när det är nära äl då

Vänta några dagar till och ta ett graviditetstest

Jag fick helt blanka test mellan äl och detta svaga streck, så jag vet att det är helt blankt efter äl... Därför jag är lite fundersam hehe

Har klickat hem 5 st grav test nu, så dom kommer väl på tisdag
Svar på tråden Bim i början av februari 2016! <3