Inlägg från: Mammamiia10 |Visa alla inlägg
  • Mammamiia10

Bim i början av februari 2016! <3

Hej på er! Undrar om man måste ha bim i början av februari för o hänga med er här? Har bim troligtvis runt 20/2....

Väntar på mens som kommer vilken dagsomhelst o vet att jag inte är gravid..
    Så ville hoppa över till februari tråden lite med..

Det blir vårt fjärde försök med tredje barnet.. 30 år o killen är 31.. Vi har en 07a och en 10a..

• Mammamiia10
    glittersol skrev 2016-01-16 13:02:54 följande:
    Klart du är välkommen!

Med hur vet du att du inte är gravid?
    Testade idag. Det var negativt o så känner jag verkligen att jag inte är gravid!
  • Mammamiia10
    glittersol skrev 2016-01-16 14:55:41 följande:
    Okej, vilken dag efter äl är du på?

Är inte alla som känner sig gravida.

Men annars är det ju bara att ta nya tag och hoppas på plus i februari
    Äl+10, plussade på äl+8 sist.. Men det är mest för att jag tror att jag inte haft nån ägglossning denna gången.. Känner annars av den jättetydligt!

Tror också det är därför menscykeln är extra lång denna månaden... 35 dagar idag så jag hoppas mensen kommer inom 4 dagar..

Tänkte ta rosenrot o bidrottninggele nästa cykel o se om det hjälper?
  • Mammamiia10

Kommer tillbaka här lite grann efter ett plus i fredags, som blev ett tidigt missfall.. Börjat blöda idag.. O lördags var plusset svagare o söndags knappt synligt och idag helt blankt..

Nya tag! Men besviken är man allt...

Nån som haft tidigt missfall o blivit gravid direkt efter som det gått bra för??

Tänkte även prova apiforce o rosenrot, och isåfall börja nu när blödningen är igång idag, nån som vet om man kan börja med det direkt när man har ett tidigt missfall?? ...

Svar på tråden Bim i början av februari 2016! <3