• mli01

Bim i början av februari 2016! <3

Hoppar på här . Mensen är på ingående . Har en dotter . På 5 år. Efter henne har jag fått 6 missfall .....

• mli01
    frestelsen skrev 2016-01-11 17:29:00 följande:
    Jag har med en del mf i bagaget. Har tydligen lupus antikoagulans som ger blodproppar i den blivande moderkakan. Nu ska jag testa abyl minor som är blodförtunnande. Tänkte börja ta den runt äl o se om de funkar :) kommer troligtvis få mediciner så fort läkaren hör av sig. Har du kollat varför du får mf?
    Jag har tagit alla dessa tester men inget visar fel . Men jag har fått trombyl som jag ska ta nör jag plussar nästa gång . Vet ej om jag kan börja med dom vid äl. Skulle göra en hysterskopi i november men de hitta inget där heller ... Så nu säger läkaren bara att de kan vara otur alla sex missfall på rad .. Å att jag kan höra av nig när jag blir gravid igen .. Så nu verkar de inte vara mer koll å hjälp. Hur fick du veta med blodkropparna ?
  • mli01
    frestelsen skrev 2016-01-13 22:12:13 följande:
    Ah albyl minor funkar samma som trombyl fast är receptfritt. Jag tog blodprov efter mitt senaste ma nu och då visa provet på det. Men tog ett prov till för att styrka att det verkligen va lupus antikoagulans och väntar på svar. Tog en månad för dem att svara sist så därför prövar jag att ta albyl efter äl om inte läkaren skriver ut annat. Så ta du efter äl du med. Det kan bildas blodproppar som gör att ägget inte fäster som det ska och även stöter ut fostret. Har du bett läkarna kolla ditt blod?
    Okej . Nej dom har inte kollar mitt blod vad jag vet .. Läkaren sa att jag skulle börja äta trombyl när jag har plussat. Men de är inge farligt att ta direkt vid äl?
  • mli01
    klaraanders skrev 2016-02-05 22:13:08 följande:

där kom min mens. mycket sparsammare än vanligt men ändå mens. FAN. Blir så ledsen. Är det någon som har testat ProgesterAII kräm?

Vad är de för kräm ? Å vart får man tag i den ?
  • mli01

Tror att de är kört denna månad då min sambo var borta på jobb dagen innan ägglossning å kom hem sent dagen efter ägglossning . Så hade sex två dagar efter ägglossningen å 3 dagar i rad innan han åkte innan ägglossningen .. ????????

Svar på tråden Bim i början av februari 2016! <3