Inlägg från: Stardust2016 |Visa alla inlägg
  • Stardust2016

Bim i början av februari 2016! <3

Också mens idag, men första efter pillerstopp så det var lite skön känsla ändå att allt kommit igång så fort. Nästa BIM 11/2, blir kul att följas åt

• Stardust2016
    glittersol skrev 2016-01-11 17:11:39 följande:
    Välkommen!

Förstår känslan helt!!

Kör du någon app eller liknande nu?

Eller så känsla?
    Jag tempar med Natural Cycles, var dock utomlands över jul och nyår och tempen var jätteknas pga jetlag både när jag var borta och nu när jag kommit hem, men hoppas kunna pricka in ÄL denna gången :) Du då?
  • Stardust2016
    Mammatillenliten skrev 2016-01-26 06:28:38 följande:

Börjar tro att jag inte har någon äl... Negativt även denna morgon. Ska testa vid 15 tiden också o se om jag får nåt utslag då. Idag var det svagare än igår morse. Men man ska ju tydligen inte ta äl tester med morgonurin? Är på dag 14 i cykeln nu, beräknad äl på dag 17.

Varför ska man inte ta det på morgonen? Jag har testat och testat och fick precis min första smiley nu här på morgonen.. Kan det vara "fejk" då? Tror inte det stod något om att man inte kunde göra det på morgonen..
  • Stardust2016
    Sweettoth skrev 2016-02-06 06:40:06 följande:

Jag har plussat, jag trodde att min kraftiga blödning var en tidig mens men det var nidblödningen, jag var en avc de som blött i 5dagar!!!

Nu får man be till de högre gudarna att allt kommer gå sin väg:D

Blödde du mycket? Jag är idag på ÄL+10, BIM -4/5 olika i olika appar. Idag blöder det? Först när jag såg temp dipp och blod tänkte jag att jag hoppas på implantation, men ville minnas att det bara ska vara lite stänk av blod. Jag blöder mer än så. Det MÅSTE alltså inte vara kört? Min tempkurva har vart såååå fin innan så trodde verkligen.. Alltså det här blir man ju knäpp i huvudet av.

Stort grattis iallafall!!
Svar på tråden Bim i början av februari 2016! <3