• soofa

BIM februari 2016

Jag skulle ta ett i em, när du hållit dig några timmar och se hur det ser ut då. Och ett i morgon bitti såklart. Men ligg på! ;)

Mammamiia10 skrev 2016-02-06 10:07:15 följande:

Grattis till er som plussat!! :)

Har en fråga om ägglossningstest, detta är nästan positivt men inte riktigt? När tycker ni jag ska ta nästa ägglossningstest så jag inte missar fullt utslag på stickan? Är på cykeldag 13.

• soofa

Här kom mensen i dag, ganska väntat så känner mig inte så besviken den här gången. Nästa bim blir i mars men jag dröjer mig kvar här lite så jag ser hur det går för alla er andra. :) Lycka till!

• soofa

Grattis! :)

othello skrev 2016-02-06 16:43:46 följande:

Gubben sa åt mig att ta ett test, och fick ett "gravid 1-2 veckor" 

• soofa

Grattis! :) Vad kul med så många plus.

Elinm95 skrev 2016-02-06 18:10:19 följande:

Blev SJÄKVKLART fel bild! Här kommer rätt:)

• soofa

Åh, vad roligt! Har du berättat nu? :)

Mammatillenliten skrev 2016-02-06 15:48:57 följande:

Tog precis ett till test! :) kortet är taget inom tiden. Vet inte om det har tagit sig för att jag tog bidrottninggele och testade med äl tester för första gången. Blev rekommenderad gelen och tänkte att man kan ju alltid prova. Första barnet tog 18 månader och nu är jag gravid (herregud har inte fattat än) på femte försöket. Har inte berättat för sambon får inte ur mig det. Vet inte hur jag ska berätta det.

• soofa

Tycker morgonens ser positivt ut så jättebra att ni fick till det i morse. Jag skulle försöka få till det i kväll också och testa igen i morgon bitti. Jag får alltid starkast test på morgonen och sen lite svagare på dagen.

Mammamiia10 skrev 2016-02-06 16:11:27 följande:

Behöver er hjälp!! Hur hade ni tolkat dessa ägglossningstest??

• soofa

Jag håller tummarna för dig! <3

halfmoon skrev 2016-02-06 18:02:21 följande:

Grattis till alla som plussat! :)

Blödningen jag fick igår slutade efter nån timme och det kom bara ett par droppar, varit lite brunfärgat i flytningen idag på morgonen men annars lugnt.

Testet blev starkare igår och inatt började brösten att ömma ännu mer så jag hoppas att det bara var nåt litet blodkärl som sprack och att det inte behöver betyda det värsta. Bara att vänta och se! Hoppas så att jag inte behöver gå igenom ett missfall till!

• soofa

Jag ser absolut något! Har du testat något mer?

MB90 skrev 2016-02-07 22:12:16 följande:

Kan ni se något svagt svagt där? Vet att det syns mycket dåligt och det är på kvällurin. Har hållt mig i 5 tim. Det är något tydligare i verkligeten. Ska ta ett nytt imorgonbitti. Korsar fingrarna!

• soofa

Jag ser! Ta ett till i morgon bitti.

Agge83 skrev 2016-02-08 18:03:40 följande:

Hej! BIM -3,4 vet inte riktigt säkert, tempa inte förän några dagar efter äl.. Kan detta vara svagt eller är det cb berömda spök? Syns ännu efter måååånga timmar :)

• soofa
    MB90 skrev 2016-02-08 21:35:44 följande:
    Jag ska ta ett till om 1 timme. Mannen måste åka till jobbet först! Vill om det är positivt hålla det hemligt till söndag. ?
    Åh, spännande! Skrattande Uppdatera asap! (Förstår dock inte hur du ska kunna hålla det hemligt till söndag, det skulle jag aldrig klara)! 
  • soofa
    Agge83 skrev 2016-02-08 21:20:17 följande:
    Har inga mer cb, får ta ett testlagret imorn bitti å se :)
    Gör det. Uppdatera här sen! Skrattande Håller tummarna för dig! 
  • soofa

Jag vågar mig nog på ett grattis! :D

MB90 skrev 2016-02-08 23:07:20 följande:

Syntes dåligt i badrumsljuset. Här är en annan!

• soofa

Kikade in här efter några dagars frånvaro. SÅ kul med alla grattis! Skrattande

• soofa

SÅ kul! Vilket försök blev det?

nepe skrev 2016-02-10 20:10:01 följande:

åååh tack alla underbara!! Blir alldeles rörd! Tog ett test i morse med som var positivt så det kan ju inte var två tydliga, blåa spökstreck tänker jag!

Till er som undrade om sex: Vi hade sex på söndagen och torsdagen. Och på torsdagen hade jag äl! Så hade mycket mindre sex än vanligt kring äl och denna gång tog det sig :D:D

• soofa

Tempar du? Annars låter det ju som att äl inte varit än. Försök få till det i kväll så har ni absolut en chans!

ensamärstark skrev 2016-02-11 07:14:06 följande:

Ni som har koll på ägglossning... Fick positivt ÄL test igår.. Började få ÄL smärtor igår kväll/natt. Vaknade idag med ännu mera ÄL smärtor. Tog ett till ÄL test nyss o det är fortfarande positivt. Då har ÄL inte skett ännu va? För vi har inte haft sex sedan i söndags. O karln är sjuk så han har inte velat ha sex. Men har vi ändå en liten chans om vi skulle få till det ikväll tror ni?

Svar på tråden BIM februari 2016