BIM februari 2016
Vill också vara med :) BIM 11/2 Mens idag för första gången sen p-piller stopp så nu kör vi om nån vecka här ;)
Nu har jag hämtat mig lite från besvikelsen när mensen kom så jag vill vara med här också! BIM 3/2, nionde försöket, första barnet.
Om det inte tar sig den här månaden har jag bestämt mig för att kontakta gyn, mest för att jag får såna fruktansvärda menssmärtor, men också för att få se om allt står rätt till. Men jag hoppas att jag slipper det :)
jag hoppar också in här. fick tyvärr mens den 9/1 så väntar nu på äl igen. troligen bim den 8/2. 2:a försöket 2:a barn. någon hör som också är lite äldre...fyller 38 i år..?
Mensen kom nu så hoppar in här. Vi har försökt i 1,5 år nu med barn nr två. Fick plus i september men slutade i missfall tyvärr:'(. Har tydligen väldigt svårt att få äl av mig själv (fick veta detta i december) så nu blir det att prova pergotime:). Så så fort mensen är slut så börjar jag ta tabletterna. Bim borde bli 9-11/2.
Hallå! Hoppar in här. Tant röd kom på besök en vecka för tidigt. Är inte riktigt säker på när jag ska ha BIM. Men enligt appen jag använder ska nästa bim vara 11.2. Och de blir då tredje försöket på första barnet. Längtan är stor och jag hoppas vi ska lyckas snart. Man blir ju så ledsen när alla andra omkring blir gravida fast dom inte ens vill ha men själv bråkar ens kropp. :(
Äsch kan inte låta bli att sitta på FL så hoppar väl på denna bim-listan också :D
Jag har Bim 3/2, femte försöket
![Skrattande Skrattande](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-laughing.gif)