• 879214

BIM februari 2016

8airam8 skrev 2016-01-21 16:47:33 följande:
    Jjjäpp! Inom 24-72 h. Om du inte är i det övre åldersspannet förstås, för då kan det vara ännu närmre inpå enligt någon artikel av någon läsare som jag läste för ett tag sedan. Ligg på nu :)
    Ok :D gällande ditt testande efter äl-stegring, är du bara på dag 14 och får det runt dag 16 kan du va lugn :) jag får alltid dag 13-15 men inget i morse kl 15, jag blev SÅ besviken, men det var ju 5 timmar för tidigt eller för utspädd urin. Så du kommer säkert få stegring du med!
  • 879214
    Tussigullan skrev 2016-01-21 17:00:52 följande:

Fortfarande negativa ältester så skiter i dessa...har haft älsekret och nu älmärta så vet inte varför testerna inte visar ngt...testat mellan 16:30-17 varje dag och hållt mig många timmar innan dess...står ju på förpackningen att man ska testa mellan kl 10-20...hmm ja...Får ligga ändå haha

vilken dag är du på och när brukar du ha stegring?
  • 879214

Jag har ÄL nu o mår jättekonstigt, känner mig sjuk så som när man har feber ni vet. Såhär dåligt brukar jag inte må. Bara ha lite småvärk men inte känna mig så sjuk. Kan de va ett tecken på befruktning? Haft sex 10,12,14,16,18,20,21 januari.. Tänkte ha ikv men orkar verkligen inte som de känns nu, då får ja anstränga mig rejält..

• 879214

För o va lite tydligare. Har illamående, frossa, ont i leder, trött, hugger i vänster njure och kände av vänster äggstock igår, värk särskilt på natten.

• 879214

Illamående kanske är att ta i, är definitivt inte gravid-illamående för de vet jag hur det är. Bara en svag känsla av illamående ibland.

• 879214

Ja mest troligt men tänkte om de kan va tecken på att det blir en graviditet, hoppas kanske för mkt :p

sebbejonte skrev 2016-01-22 18:22:31 följande:

Du kanske håller på att bli sjuk?

• 879214

Nä det verkar som jag blivit sjuk. Typiskt :p

sebbejonte skrev 2016-01-22 21:34:46 följande:

Tyvärr kan man nog inte känna av en ev graviditet. Hur mycket man än vill :/

Tiden går ju så sakta också. Jag är på äl+2 o tiden sniglar sig fram

• 879214

En fråga om lh-stegring. Fick positivt test torsdag kl 15, fredag kl 10, lördag kl 09. Med andra ord positivt två förmiddagar i rad men andra månader bara en dag. Kan det vara två ägg som släpper? Testar mer clearblue digital som visar antingen tom ring eller smiley.

• 879214
    SamsonS skrev 2016-01-23 22:56:34 följande:

Någon som blir lite konstig i magen runt äl? Har aldrig reflekterat över det tidigare, men sen vi började försöka har jag kommit på att jag blir lite orolig i magen och illamående dagarna innan äl. Började känna av det imorse och jag beräknas ha äl på onsdag, ikväll har flytningarna börjat förändras.

Mest intressant och se ifall någon mer känner av liknande :)

ja ja blir jättekonstig i magen, eller typ ont o lite illamående. kan ifs bero på att jag ätit massa kiwi haha men magen är nog oftast inte helt normal runt äl. Blir dock jättelös i magen vid mens men det kanske är vanligare.
  • 879214

En snabb fråga, hade positivt äl-test torsdag eftermiddag, fredag+lördag morgon negativt idag söndag. Hade sex måndag, onsdag, torsdag samt lördag morgon. Skulle haft igår kväll men somnade vilket jag har sån ångest över.... Tror ni att det räcker? När hade jag troligtvis äl? Nån ide o ligga ikv söndag?

Dvs:

LH-stegring tors em-lör morgon.
    Sex mån, ons, tors, lör morgon.

Svar på tråden BIM februari 2016