BIM februari 2016
Jaha spotings idag blir mens ikväll eller inatt. Så hoppar gärna in här med er. Bim 8/2, 2:a försöket sen MA i november.
Jaha spotings idag blir mens ikväll eller inatt. Så hoppar gärna in här med er. Bim 8/2, 2:a försöket sen MA i november.
Jag har ÄL ca 20 jan, när borde man ha sex då för störst chans enligt er?
Jag kan nog lämna den här tråden redan nu. Sambons sexlust har varit i stort sett obefintlig, låg i måndags men det är det enda på en vecka. Med ägglossning i onsdags, och med tanke på alla de månader vi haft sex minst varannan dag runt ÄL och det inte tagit sig, så lär det nog inte ta sig nu.
Nej han vet inget om ägglossning så han borde inte känna press av det. Jag vet faktiskt inte, har försökt fråga om något är fel men han har väl bara en dålig vecka helt enkelt. Vi brukar ha sex varannan dag annars ungefär, nu har jag i princip gjort allt för att få honom att tända till men det går inte. Jag får helt enkelt vänta till nästa fertila period, men då tror jag att jag ska berätta att jag har ägglossning så kanske han blir lite peppad, lite tvärtom-metoden haha!
Hej! Jag hoppar in här då mensen kom som beräknat inatt. BIM 23 februari, 9:e försöket, första barnet.
Denna cykel kommer vi prova med nattljusolja och grapefruktjuice då jag helt och hållet saknar ÄL-sekret. Någon som testat?
Håller tummarna för oss alla!
En snabb fråga, hade positivt äl-test torsdag eftermiddag, fredag+lördag morgon negativt idag söndag. Hade sex måndag, onsdag, torsdag samt lördag morgon. Skulle haft igår kväll men somnade vilket jag har sån ångest över.... Tror ni att det räcker? När hade jag troligtvis äl? Nån ide o ligga ikv söndag?
Dvs:
LH-stegring tors em-lör morgon.
Sex mån, ons, tors, lör morgon.
Hoppar in här, mensen kom imorse.. Tänkte med testa grapefruktsjuice denna månad, då jag får dåligt med ägglossningssekret. Vart köper ni eran? Någon speciell sort?
Detta blir nu försök nummer 18 för oss. Skam den som ger sig.
Jag har två barn sedan innan. Men detta blir vårat första gemensamma o hans första.
BIM 23/2. Men det kan ändras då jag har cykler på allt mellan 28-32 dagar.
Tack för tipset! Det ska inhandlas! Är det ett glas per dag fram till ägglossning eller genom hela cykeln?
Bidrottninggele alltså? Vad är det o vad gör den? När äter man den ? Köper?... Osv osv?
Haha
Det låter ju värt att testa faktiskt! Tack för tipset!!
Progesterall är det okej att använda då även om
Man inte "behöver". Det är inget som kan gå fel om man använder?