BIM februari 2016
Hej alla! Ser de här positiv ut?
Hej alla! Ser de här positiv ut?
är det någon som fått positivt ägglossningstest med 3 dagars mellanrum? använder cb digital och fick positivt tors kväll och sen igen sön kväll?? ska jag räkna sön kväll som positivt isf? eller är det ngt fel och antagligen ingen ägglossning då?
jag använder det som visar hög och max men har alltså fått max två ggr (efter hög några dagar)
Då jag redan har känningar över tjejmagen köpte jag ÄL test idag, dag 7 i cykeln. Så här ser det ut, ser ut som en stegring är på g, eller?
Hej alla. Jag har varit lite frånvarande från familjeliv denna månad.. Sen har jag mest bara gått och väntat på ägglossning som inte kom förrän på cd 24 så äntligen har jag en BIM att längta efter, 8 februari om någon vill lägga till mig på listan. Detta blir tredje försöket efter MA, andra barnet.
Ni som börjar närma er BIM, hur känns det?
Hej!
Jag skriver detta lite i chock.
De senaste dagarna har jag känt på mig att jag är gravid, inga supertydliga symtom utan bara en stark känsla. Kan tillägga att jag är 30+ och att jag aldrig varit gravid tidigare.
Trots att jag inte ska ha mens förrän på måndag (1/2) så kunde jag inte motstå att göra ett grav.test imorse, mest för att få ett negativt resultat och därmed "slå bort" övertygelsen att jag är gravid.
Jag använde testlagrets sticka och blev förvånad när jag såg ett svagt positivt resultat. Dock såg jag att bäst före-datumet var oktober 2015 och när jag googlade såg jag att utgångna gravtest kan ge felaktiga positiva resultat.
Jag kunde inte sluta tänka på det så på eftermiddagen gjorde jag ett CB med veckoindikator - och fick "gravid 1-2".
Är det möjligt att testa positivt så många dagar innan mens?