• mininiss

BIM februari 2016

Hoppar in här jag med :) första barnet och är på 3 försöket har Bim 7 februari

• mininiss

Hej alla! Ser de här positiv ut?
  • mininiss

Hej alla!

Här är en app jag rekommenderar stark Ovia Fertility :)

• mininiss

Hej! Har en sån molande värk i magen och ont i bröstvårtorna är de mensen som spökar har bim 7/2 någon som har också det så?

• mininiss
    Loncelot skrev 2016-01-27 20:38:17 följande:
    Känns ju lite tidigt, kanske hade du ägglossning tidigare? Men kan ju vara ägget som vandrar o därför lite öm, ja e lite öm o vi har samma datum..
     okej åh va roligt är de första barnet för dig med?

aha allt är så nytt för mig tack för info ja följer en amerikansk app som min svägerska rekommendera ovia fertility får all info därifrån :) 
  • mininiss
    Loncelot skrev 2016-01-27 21:49:31 följande:
    4:e

Har barn på 1år,4år,5år 11månader emellan dom äldsta alla fyller år inom en 3veckors period
    bra matchat där :) tänkte också satsa på bli gravid direkt efter först barnet men först så måste ja bli gravid med första barnet hehe ;)
  • mininiss

Hej på er! Igår åkte ja in till akuten med buk smärta och på gyn så sa dom att ja har en cysta på höger sida och blev hem skickad med Alvedon och ja skulle få en ny tid om 3 månader för kontroll behöver jag va orolig någon som också varit med om något sån som vill dela av sig är så orolig :(

• mininiss
    Amee91 skrev 2016-02-01 13:19:53 följande:

Min syster åkte in akut för liknande buksmärta för ett tag sedan. Det visade sig att hon hade en cysta på äggstocken och att hon hade endometrios. Då hon redan har två barn valde hon att operera bort den ena äggstocken i samband med att de tog bort cystan. Hon är helt återställd och mår toppen idag :)

Hej! Jag har inga barn men försöker bli gravid men nu blir jag orolig att de ska påverka att jag inte får barn :( skönt att höra det gick bra för din syster de ger mig hopp :)
  • mininiss

Tror jag fick ett tidigt mf med massa brunt och slemigt blodklumpar och smärta i nedre delen så ni kan stryka mig i bim listan :( nu tar ja semester från allt de här och åker i väg till Singapore med min man jag önskar er alla lycka och håller mina tummar och tår för er alla och ni som har plusat stort Grattis <3

Svar på tråden BIM februari 2016