• Min tur

BIM februari 2016

Hej hej.... Fjärde försöket få att få till vår första bebis :)

Senaste mensen kom 18 (!!!) dagar sent så denna månaden testar vi rosenrot för att se om det hjälper oss.

Jag är 32 och sambon är 34. Bor i en stor villa och vill nu börja använda de extra sovrummen till annat än att samla skräp i ;)

BIM runt 5 februari

• Min tur

Har käkat rosenrot sedan mensens första dag. Förväntad äl på fredag. Har köpt hem CB digitala äl-test. Har gjort allt jag kan komma på för att locka fram en ägglossning :) Hoppas så att det tar sig. Ska till sambons pappa i Påsk som bor 80 mil ifrån oss. Hade varit kul att få berätta en sådan skoj nyhet till honom personligen istället för via telefon!

• Min tur

Wihuuu!!! ÄL-flytningar idag. Har inte haft det sedan september. Tror banne mig att rosenrot har en positiv inverkan på mina oroliga hormoner :) Tar och kör äl-test från ikväll!

• Min tur

Haft äl-flytningar CD 12-14 men ingen positivt på CB Digitala äl-test. Kanske jag testade för sent (första testet CD 13). Har haft lotionflytningar från dag 15. Livmodertappen är hal som tusan. Äl borde ju ägt rum eller va tror ni?

• Min tur

BIM -4... Humör som en kobra. Jag har ALDRIG pms, så antingen är det mitt livs första cykel med PMS eller så är det en bulle i min välförberedda ugn :)

• Min tur

Negativt gravtest nu på morgonen, BIM +2. Igår när jag o sambon satt i bilen så kändes det som att det "pickade" på höger sida av livmodern. Märklig upplevelse.Får vänta ett par dagar till och göra nytt test om inte fröken röd hinner komma :)

• Min tur

Mensen kom idag, 5 dagar sent. Testar med apiforce denna cykel med förhoppning till bebis under 2016 :)

Femte försöket, here we go!!!

Svar på tråden BIM februari 2016