• mkess

BIM februari 2016

Jaa, äntligen en februarigrupp! Jag har bim den 2:a februari, försök nummer 11 totalt på barn nummer två. Plussade förra året i februari så känns dock inte som att chansen är så stor att det ska ta sig just denna månad igen, men konstigare saker har väl hänt...

• mkess
    8airam8 skrev 2016-01-09 23:31:55 följande:

Fick mens igår. Gyn konstaterade att jag hade haft ägglossning den här vändan (var där i måndags), och jag hoppades givetvis på att vara gravid. Men icke, tänkte jag igår. Mådde illa, men tänkte att jag var skendräktig. Idag har jag varit darrig och mår illa, inget knas med magen, och jag blöder väldigt lite i förhållande till hur det brukar vara. Är jättelipig och lättsårad. Mensvärk har jag knappt (och jag brukar få käka Ipren de första dagarna), men eftersom brösten har börjat återgå till det normala istället för att vara ömma så undrar jag om jag inte griper efter halmstrån när jag ligger här och tänker att det kanske bara är en genombrottsblödning och att jag egentligen är gravid? Om blödningen avtar ytterligare under natten, borde jag testa då?

Har du test hemma så ta ett redan idag tycker jag! Ingen mening att gå runt och fundera en extra dag, bättre att veta så man kan släppa och gå vidare. Eller hoppa över till en bf-tråd!
  • mkess
    SamsonS skrev 2016-01-23 22:56:34 följande:

Någon som blir lite konstig i magen runt äl? Har aldrig reflekterat över det tidigare, men sen vi började försöka har jag kommit på att jag blir lite orolig i magen och illamående dagarna innan äl. Började känna av det imorse och jag beräknas ha äl på onsdag, ikväll har flytningarna börjat förändras.

Mest intressant och se ifall någon mer känner av liknande :)

Haha ja, samma här! Man känner sig lagom sexig och redo att ligga när det känns som att man ska skita ner sig ungefär.
  • mkess
    ensamärstark skrev 2016-01-25 12:55:40 följande:

Okej? Aldrig mer testlagret. Vad är detta nu då?

Ta ett till??!? Förvånad
  • mkess
    ensamärstark skrev 2016-01-25 14:57:49 följande:
    Tog nyss ett till. Det var negativt som väntat :/ inte första gången jag får sådana här konstiga resultat från testlagret så hädanefter blir det från billigatester tror jag
    Vilka skittester! Att det hänt fler än en gång dessutom. Tycker du ska skicka in testerna och begära pengarna tillbaka.
  • mkess
    Testartest skrev 2016-01-28 11:34:29 följande:

Mensen började 19/1 så dag 9 eller 10 då beroende på hur man räknar?

Dag 10, mensens första dag är dag 1!
  • mkess
    Sajocawa skrev 2016-01-28 17:57:16 följande:

Hej alla. Jag har varit lite frånvarande från familjeliv denna månad.. Sen har jag mest bara gått och väntat på ägglossning som inte kom förrän på cd 24 så äntligen har jag en BIM att längta efter, 8 februari om någon vill lägga till mig på listan. Detta blir tredje försöket efter MA, andra barnet.

Ni som börjar närma er BIM, hur känns det?

Jag är också på tredje försöket efter ett missfall! Håller tummarna för dig!

Är på äl+11 och har känt både mensvärk (vanligt) och onda ilande hugg prick i livmodern (ovanligt) men måste vara fel på testen för de envisas med att visa negativt!
  • mkess
    Sajocawa skrev 2016-01-28 20:38:58 följande:

Vad spännande! Då måste du ju vara nära BIM.. Häng inte upp dig på de negativa testen, det finns en anledning till att de flesta testen är från BIM, det är långt ifrån alla som får positivt innan BIM (trots att det känns som man hör folk hit och dit hela tiden som plussar tidigt)..

Ja, det är sant! Men tyvärr är jag en av de som brukar plussa runt äl+9, så är väl lite skadad av mitt eget testmissbruk! När har du plussat?
Svar på tråden BIM februari 2016