• Nilsanna

BIM februari 2016

Jag är gärna med! BIM 10/2 ...har ännu inte fått min mens ännu och har BIM 12/1 men är övertygad om att jag inte är gravid.

• Nilsanna

Ser att vi är totalt 21 st på listan, underbart! Hur många i snitt brukar bli gravida på dessa trådar. Det finns en grupp "BIM januari" - vet någon hur många procent av alla som fanns på listan som blev gravida i januari (jan är inte slut ännu...) eller december?

• Nilsanna
    soofa skrev 2016-01-30 10:46:38 följande:

Jag har varit väldigt frånvarande här de senaste dagarna, har ett jobb som just nu tar all tid och energi från mig (på sätt och vis bra eftersom det får mig att tänka mindre på det här med bebis). 

Hoppas SÅ att det börjar ramla in lite plus nu nästa vecka. Själv är jag på äl + 7, känner absolut inget annorlunda i kroppen men får hoppas det är något positivt eftersom jag varit skengravid med massa olika symtom andra månader. 

Samma här! Loggade precis in, har varit frånvarande ett tag. Har också ÄL + 7 och håller tummarna för denna månad! Fick dock en liten blödning ikväll...kan ha varit nidblödning? Känner inga andra symtom för övrigt.
  • Nilsanna
    soofa skrev 2016-02-01 07:21:43 följande:

Låter ju lovande! För du brukar inte ha det eller? Har det kommit något mer? Jag håller tummarna för dig! :)

Jag brukar inte ha det och det har inte kommit mer...endast vid ett tillfälle på kvällen. Har tittat på mina noteringar från förra månaden och vid denna tidpunkt så hade jag ömma bröst. Känner dock INGENTING nu. Märkligt eller bra kanske?
  • Nilsanna
    Emmabo skrev 2016-02-02 11:52:23 följande:

Har ju BIM imorgon, men kunde inte hålla mig. Tog ett av graviditetskollens test imorse och ett clearblue alldeles nyss. Kan inte tro att det är sant :)

STORT GRATTIS! Njut av graviditeten :)
Svar på tråden BIM februari 2016