BIM februari 2016
Då hoppar jag gärna in här :)
Hade också hoppats på plus i januari men fick mensen igår och inväntar därför ny äl runt 22:e. BIM borde vara runt 5-6/2.
Hoppas på att det tar sig denna gång! :)
Då hoppar jag gärna in här :)
Hade också hoppats på plus i januari men fick mensen igår och inväntar därför ny äl runt 22:e. BIM borde vara runt 5-6/2.
Hoppas på att det tar sig denna gång! :)
Tack! Några fler borde allt trilla in här :)
Jag trodde på riktigt inte att det skulle vara så svårt att bli gravid. Men det är väl för att man tänker på det nu samt att det är först nu som man har satt sig in i hela bebisprocessen. Sedan tänker jag att det bästa vore att inte tänka på det så mycket, men det går ju fasiken inte.. Kommer troligen vara som besatt till den dagen jag är gravid. Och jobbigt att inte veta NÄR detta inträffar, så att man kan slappna av lite och leva som vanligt under tiden.
Men man får väl försöka koppla bort det så gott det går. Och bara ligga lite extra då förstås kring äl
2:a riktiga försöket eftersom jag har haft strul med att få ordning på äl etc. Slutade dock med p-ringen i oktober i hopp om att bli på smällen så fort jag tog ut den. Första barnet. 28 år och min sambo är 25.
Halloj! Känns som en evighet till bim.. Sexade på rätt bra fram till äl så borde ha prickat den iaf :) bara och vänta och se om det gick vägen nu då :)
Äl+9 idag och väntan känns såå seg! Hade en liten lätt ljusrosa flytning på äl+5.. Kanske nidis..men kanske lite för tidig sådan. Känner faktiskt inget särskilt mer än lite småvärk emellanåt och lite uppsvälld, men så kände jag nog förra månaden med.
Så får vänta lite till. Är sjukt sugen på att testa imorgon på äl+10, men det är nog lite för tidigt. Eller vad säger ni? Borde vänta till helgen på bim.
Alltid smartast att vänta men hur lätt är det egentligen!? :D
Sist plussade jag på äl+9 när jag var gravid så det behöver inte vara för tidigt :)
Usch, fick min mens idag. Lite för tidigt. Känns jävligt surt alltså, men bara å satsa på nästa månad! Och här ska det "satsas" som aldrig förr
Grattis till alla som plussat och lycka till, till er andra!
Haha lite Göteborgshumor på den
Förlåt...
Lycka till i nästa månad..