Inlägg från: Anonym (*) |Visa alla inlägg
  • Anonym (*)

Kvinnor ofredas sexuellt i Kalmar, är jag en hemsk människa om jag inte bryr mig?

Anonym (Dålig jämförelse) skrev 2016-01-08 21:28:06 följande:
    Så om vi väljer ut ett slumpmässigt urval på 1000 "helyllesvenskar" samt 1000 flyktingar så kommer inte en större andel av flyktingarna ägna sig åt brottslighet och bete sig på ett sämre sätt än bland svenskarna menar du? Då har integrationen funkat bra mycket bättre än vad jag har läst, hört och även sett exempel på i verkligheten.
    Men varför skulle det vara hudfärgen som är avgörande? Socialt utsatta människor är mer kriminella, oavsett hudfärg. 
  • Anonym (*)
    Anonym (Trötter) skrev 2016-01-09 16:56:41 följande:
    Måste ni två alltid försöka flytta fokus så att varenda tråd skall handla om SD?
    Detta är en SD-tråd.
  • Anonym (*)
    FDFMGA skrev 2016-01-10 00:24:33 följande:
    Visst. Det här är en typisk SD-tråd, här är fokus i ts att kvinnor som blir våldtagna eller sexuellt ofredade av invandrare får skylla sig själva eftersom de röstat på fel parti.

Jag tror iofs att det bara är det mest radikaliserade SD-aktivisterna som anser detta, men föraktet för kvinnor är kännetecknande för SD, även om det inte alltid uttrycks lika tydligt som i ts.
    Skulle vara intressant att se vad reaktionerna blir om en SD-kvinna blir våldtagen.

• Anonym (*)
    Rutgers skrev 2016-01-10 00:50:40 följande:
    Resonemanget är mer att eftersom det är fler män än kvinnor som röstar på SD gör det att det är relativt få kvinnor som röstar på SD, följdaktningen röstar många kvinnor på 7K. Det är 7K som beämst att vi skall ha det så här. Alltså har de flesta kvinnor varit med och bestämt att det skall bli så här.
    Oj, 87% av befolkningen har inte röstat på SD.

Så man nog säga att massor av män inte röstat på SD.

Sedan förstår jag inte, tycker du att man förtjänar att bli våldtagen för att man inte röstar på SD?

Sedan kan du väl visa en källa där 7-klövern säger att de vill att invandrarna ska våldta, eller att de inte bryr sig om att invandrarna våldtar.

Är det så provocerande att alla inte röstar SD, att ni anklaga kvinnor för att vilja bli våldtagna? Är det på den nivån debatten ska föras? Då måste ni vara desperata, om ni inte har bättre argument.
  • Anonym (*)
    tobbe01 skrev 2016-01-10 09:55:22 följande:
    Det är TS syn på saken och den är väl lika sann som din? Ingen har väl totalt monopol på sanningen. Jag tycker TS ska bry sin vackra hjärna med annat.
    Har för mig att du uttryckt dig på samma sätt som TS i en tråd om våldtäkterna på Finlandsfärjan.

• Anonym (*)
    Rutgers skrev 2016-01-10 10:28:57 följande:
    Nja, mer att SD-anhängare säger att invandrare våldtar mer än andra. Till skillnad mot 7K-folk som säger att det är män eller individer som våldtar. Så 7K får skylla sig själva som inte lyssnar på SD.
    Fast det är ju sant. Det är män och individer som våldtar. Inte folkslag eller hudfärg.

• Anonym (*)
    tobbe01 skrev 2016-01-10 10:35:56 följande:

Fattar inte att SD blir inblandade i tråden! Är det inte lite ute att hata SD nu? Är väl dags att vända det hatet mot Lööööfven och hans gäng? Booooooring.......

För att det är det som SD:s anhängare tycker, att kvinnor som inte röstar SD får skylla sig själva om de blir våldtagna.

Naturligtvis skulle ledningen aldrig säga det själv öppet, de är så PK, och förstår att hålla inne ,med sin riktiga åsikter.
  • Anonym (*)
    Rutgers skrev 2016-01-10 10:38:11 följande:
    Nja, alltså att brott sker av vita, svarta, mena, långa, korta etc är vi överens om. Skillnaden är vilka brott som sker av vad. Just detta är ett sådant som inte sker av vilka som helst utan av just specifika grupper. Det är vilka som är GM som avgör för de om BO får skylla sig själva eller inte. Inte vilka som är BO.

Ett annat inslag som ökat betydligt på senare tid, är attentat emot ambulans/räddningstjänst som dubbleras på 2 år. Det är väldigt sällan svenska vikingar som utför det.
    Så om t ex en kvinnlig riksdagsledamot för SD blir våldtagen av ett gäng invandrare, så får hon skylla sig själva?
  • Anonym (*)
    tobbe01 skrev 2016-01-10 11:13:24 följande:
    ....och TS är talesman för alla som röstar på SD? De är ganska många vet du!
    Oj, lite putt nu för att hen gjorde det som är SD:s paradgren?

SD älskar att dra alla över en kam, det framgår tydligt när man läser vad de skriver. Men de tycker (precis som du) inte om att andra gör samma sak med SD, för då är det så synd om dom...Rynkar på näsan

Ta av dig offerkoftan, med de åsikterna du står för så kan du inte förvänta dig att folk ska hålla med dig. Det är inte mobbing för det.
Svar på tråden Kvinnor ofredas sexuellt i Kalmar, är jag en hemsk människa om jag inte bryr mig?