Inlägg från: Anonym (R) |Visa alla inlägg
  • Anonym (R)

Kvinnor ofredas sexuellt i Kalmar, är jag en hemsk människa om jag inte bryr mig?

Anonym (dh) skrev 2016-01-07 23:09:59 följande:

Jag fattar inte varför dom vill ha hit dom. Ingen av de kvinnor jag känner attraheras ens av arab-män ändå är dom positiva till invandring. 

Och det är därför man hjälper flyktingar i nöd?

För att man tänder på dem? Vad har hänt med svenska skolan och svenska föräldrar som fostrar och bildar renodlade oduglingar?
  • Anonym (R)
    Anonym (.) skrev 2016-01-08 11:13:05 följande:

Så bara för att man inte tycker att människor ska behöva leva i krig och misär så förtjänar man sexuella övergrepp? Bara för att vissa människor beter sig som skitstövlar förändras inte faktumet att världen skulle må bättre om fler behandlade andra så som de vill bli behandlade själva. Jag väljer det senare, och eftersom jag skulle vara tacksam om omvärlden hjälpte mig och mina barn om det blev krig i Sverige så vill jag bidra för andra människor i nöd.

De som begår övergrepp borde straffas hårt och utvisas för alltid. Folk som har dubbla medborgarskap borde bli av med det svenska när de begår brott i Sverige.

Även infödda svenskar borde bli av med såväl medborgarskap och rösträtt när de begår dylika brott eller andra grova våldsbrott.
Svar på tråden Kvinnor ofredas sexuellt i Kalmar, är jag en hemsk människa om jag inte bryr mig?