Inlägg från: monument87 |Visa alla inlägg
  • monument87

Vi som planera bli gravida 2016!

Hej Hej alla

Bra tråd! Detta är mitt första inlägg på fl.
    Jag kastade mina piller i helgen efter att jag och sambon haft barnsnacket. Jag känner mig så glad och så jävla rädd som många av er andra. Försöker att intala mig att det blir bra och att vi tar allt som det kommer.

Vi får se vad som häner :)

• monument87
    SamsonS skrev 2016-03-24 14:04:28 följande:

Ännu starkare på äl testet idag jämför med igår! Så förhoppningsvis positivt imorgon. Känns så himla skönt att kroppen verkar sköta sig hyfsat trots MF och i vanliga fall oregelbunden cykel :)

Håller tummarna ??!
    Fresten, vad har kör du med för ÄL-test? Hur ser man "stegring" eller att det ökar? Jag kör med rfsl men de kanske ser likadana ut allihopa. Har testat två ggr, CD7 och CD9 efter rekommendation från natural cycles appen. Båda tester otvivelaktigt negativa. Imorgon blir det ett nytt test.
  • monument87
    monument87 skrev 2016-04-01 22:47:16 följande:
    Håller tummarna ??!
    Fresten, vad har kör du med för ÄL-test? Hur ser man "stegring" eller att det ökar? Jag kör med rfsl men de kanske ser likadana ut allihopa. Har testat två ggr, CD7 och CD9 efter rekommendation från natural cycles appen. Båda tester otvivelaktigt negativa. Imorgon blir det ett nytt test.
    Håller tummarna !!! Skulle det ju vara i inlägget ovan. Tröttheten tar ut sin rätt, det är ju fredagskväll ????
  • monument87
    feliciaka skrev 2016-03-23 20:19:08 följande:
    Då är vi två! Bestämde oss för en månad sedan ca att nu är det dags! Här är det glädje upp över öronen blandat med "SHIT", stort steg att planer bara känner jag.. Håller tummar för er! Lycka till! :)
    Hejja heja till er med! Nu har tanken ändå lagt sig lite mer till rätta i huvet. Nu är det bara och vänta och se när och om det tar sig ??
Svar på tråden Vi som planera bli gravida 2016!