-
Hej, även om det inte lyckades för dig den här gången så är det ju ändå bra att få veta att du nästa gång ska göra insättningen tidigare.Tack så mycket för att du delar med dig! KramAnonym (Längtar) skrev 2016-04-07 23:04:31 följande:Kurrea jag har också gjort det och de upptäckte att min slemhinna var icke receptivt och fick göra insättning 1 dag tidigare än vad det var beräknad. Tyvärr så funkade inte ändå men det är skönt att veta att jag har en frisk livmoder :)
-
Hej Ronon, precis, det känns som att har vi lagt ner så här mycket energi redan så kan vi lika gärna göra en tur till till Riga om det finns en chans att det leder oss framåt. Hur går det med ruvningen? När har du testdag?ronon skrev 2016-04-07 18:22:37 följande:
Skönt att höra att ni orkar kämpa vidare. Vi har också funderat på att göra ERA-test. Även om ni skulle få resultat Receptiv när ni gör testet, kan det vara skönt att utesluta ett eventuellt problem att oroa sig för. Kram!
Kram -
Nej vad tråkigt att höra. Håller tummarna hårt att det blir ett positivt besked imorgon trots allt! Stor kram!ronon skrev 2016-04-12 11:53:43 följande:Tack för kramen, den behövs idag. Testade i morse och det var negativt. Så himla besviken och ledsen. Har bokat blodprov tills i morgon men har ingen förhoppning om att det kommer att visa något annant resultat än negativt. Min desperata blick kunde inte ens ana en skugga på testet, helt totalt blankt var det. Idag känns livet orättvist. Har tappat räkningen på alla forsök vi gjort, tror vi är uppe i 16-17 stycken nu. Varför blir det aldrig våran tur?
-
Hej och välkommen hit GurkanGrace. Jag tror att du med problem med immunförsvaret ska vända dig till ex Serum i Grekland. Själv går jag på AVA i Riga och är nöjd men tror Serum kan göra mer för ditt immunförsvar. Tycker också att de verkar mer öppna för att prova nytt på ett helt annat sätt än övriga kliniker. Hade jag valt nu så hade jag nog valt Serum även om jag inte har någon dokumenterad problematik med immunförsvaret. Hur som helst, stort lycka till vad ni än väljer! KramGrukanGrace skrev 2016-04-10 22:01:10 följande:
Hej
Efter 8 ivfer och lika många försök med immunsupport och två missfall stället vi nu om till äggdonation. Min mans spermier är super och de hittar inget fel på mig allt ser bra ut förutom starkt immunförsvar, men inte ens immunsupporten har löst vår barnlängtan.
Men hoppas på att ni har råd till oss. (Jag har en son på 13 år från tidigare förhållande)
Jag är 42 och min man 46. Vart vänder vi oss? Hur tänkte ni? Vad valde ni.
Kram
-
Hej Gulsippa!Gulsippa400 skrev 2016-04-13 07:49:40 följande:
Tack för svar Micro! Vet inte hur jag ska göra. Lycka till med din fet nu!
Ring eller maila din klinik och hör vad de säger, de har säkert erfarenhet av liknande problem och kan kanske ge dig någon annan medicinsort som du inte får lika svåra biverkningar av. Har också haft väldigt ont i huvudet av medicinerna men inte så illa som du beskriver det. Lycka till!
Kram -
Stort lycka till Micro! KramMicro skrev 2016-04-13 12:45:17 följande:
Har precis stigit på planet till Riga, första syskonförsöket imorgon. Känner mig nervös men har en sån härlig känsla i magen för Riga. Känns som att jag alltid kommer känna särskilt för Riga pga min älskade son.
Guldippa: Hoppas du mår bättre å fått råd av kliniken.
-
Lycka till idag! Håller tummarna hårt att ni lyckas denna gång! KramTyckOmMig skrev 2016-04-13 23:00:45 följande:
Även min tur för FET imorgon.
Blir dåligt med nattsömnen för att parera tidig flight!Å andra sidan lite mer tid i Riga!
Ses imorgon Micro!
-
Grattis! Håller tummarna för dig! KramTyckOmMig skrev 2016-04-26 16:53:56 följande:
HCG blodprovet dag 11 var 196 fick sent svar nyss.
Varit lite jobbigt idag lite brun rosa i trosskyddet så svullen mage fick öka Utrogesten och mer Magnesium.Sluta med Fragminet och Trombyl nu.
Sträckläst tidigare inlägg från en del fina av er som haft blödningar tidigt.Tack för att ni skrivit känns en tröst när man blir bekymrad.
Kom inte mer än till testdag förra FET då blödningarna startade men mentalt är det lika jobbigt ändå.
-
Åh vad tråkigt att höra. Beklagar verkligen. Ta hand om dig nu! KramUptomeism skrev 2016-04-28 13:18:35 följande:
Tack för era ord.
Aningar har jag dessvärre haft ett bra tag eftersom jag har varit gravid med enorm mage tre gånger tidigare. Nu var den som sagt inte alls svår att dölja.
Jag var helt inställd på beskedet när jag kom till undersökningen och såg själv att fostret var för litet och stilla när de startade.
-
Håller tummarna för dig! KramQuinna73 skrev 2016-05-02 08:52:00 följande:
Nu är jag hemkommen från Prag med två fina ägg insatta.Så är de bara den jobbiga väntan fram till och med den 15:e då jag ska testa.