• NinaCamilla

Vi som planerar äggdonation 2016

VÄNTAR PÅ BEHANDLING

Nirak84, IVF Riga

PeeWee44, Lifeclinic, Dr D ska lämna sperma 4/3.

Anonym(längtar) ivfspain Alicante

Kajsa K, Umeå

Uptomeism, Elite Clinic, Estland

aniiara, Ava Clinic, Riga

UNDER BEHANDLING

Cocofjollan, Elite Clinic, Estland

akleija, AVA Clinic Riga

Kurrea, Ava Clinic Riga

Ronon, Ava Clinic Riga

Micro, Ivf Riga, FET prel 16/6

GrukanGrace, AVA Riga, återföring prel 30/6

Wish, invimed Polen, FET prel 4/7

RUVAR

Bappen, två st embryon, Ava Clinic Riga, testdag 7/6

Emmm28, 1 embryo, Fertinova Åbo

Längtar74, Serum Aten, TD 24/6

Micro, 2 embryon, Ivf Riga, testdag 29/6

NinaCamilla, 2 st blasto Serum + Dr D trial nr 10 TD 28/6

GRAVID

Savasana, FET 14/1, AVA Clinic i Riga, ett embryo

Mooki: FET 15/1, IVF Riga, två embryon

Hopp72: ET 25/1, Ava clinic Riga, ett embryo

Milla2016 FET 19/1, IVF Umeå, ett embryo

Lavisen, FET med tre blasto 13/2, Cyprus IVF Center (Team miracle), 2 embyron

trex2013, ET (29/1) Aten,Två embryon, väntar ett barn ,BF ~ 14/10

TyckOmMig,FET 14/4 Ava Riga Två embryon,väntar ett barn,BF 4/1 2017

Hoppfull2016, ET 14/3, ett embryo

Quinna73, Arleta Tjeckien, ET 2 embyon

Tulpa, FET 18/2, Ava Clinic Riga, två embryon, väntar ett barn
  • NinaCamilla

Cocofjollan: Jag har också gjort insättning med att vara riktig kissnödigt. Det var i Finland länge sedan. Jag tror att det beror på hurdana apparater de har i kliniken för att se att vart ska de stoppa embryos. Det var jobbigt att hålla så länge men du kan gå direkt efteråt till toaletten. Värsta är ju att man tänker på det att man inte få gå på toa huh. Det blir säkert bra ändå

Tack och lov att Serum vill att jag ska alltid tömma blåsan innan insättning.

Status från mig: Sista pregnyl spruta tagen igår och inga konstiga symptom utom lite molnvärk då och då som kan vara endast mediciner. Kroppen är lugn och tänkte avvakta med IL-dropp och Dr D tycker det med. Att vara ruvare är verklingen tortyr! Man lär sig aldrig att inte analysera sina symptom - även om man har varit med om det här 10 ggn...

• NinaCamilla

emmm28 och längtar: Nya tag om det inte bli nu med plus! Håller tummar fortfarande att vinden vänder sig. Ni kan ta midsommar snaps - om man vill se något positivt på det här OM det blir definitv minus. .

Micro: Ingen snaps för  oss och olidlig väntan tills nästa vecka...

• NinaCamilla

Usch Micro. Jag har symptom men har blivit lurad så många gånger av pregnyl och progesteron att tror ingenting nuförtiden. Vi måste försöka att glömma ruvartiden nu under midsommaren - på något sätt.

• NinaCamilla

Bappen: Tänker på dig och hoppas att VUL visar att någon pyre hänger där inne. Har du tagit blodprovet? Jag undviker kissprover eftersom det kan vara hur som helst med dem - när jag fick utomkveds, fick jag både plus och minus. Hcg i blodet är bästa måttet. Håller tummarna till dig här - HÅRD! Kram

Dreamz: Jag skulle vänta också om det var 2-dagars. Med blasto kan man se det på dag 9 - kanske.

Imorgon blir det blodprov för min del. Jag har inte tjuvtestat alls utan vi har varit i vår lilla rosa bubbla hemma. Blodprovet blir sedan ett definitivt svar om det finns något där inne eller inte. Jag har symptom som jag anser är bra men vad är progesteron och vad är på riktig - det är ju den frågan....

• NinaCamilla

Emmm: Beklagar att ni inte lyckades den här gången men ni hade i frysen eller hur? Kanske ni hinner i augusti när kliniken öppnar igen? Kram

• NinaCamilla

Bappen: Jag fick tips om denna länk hur olika hcg stegningen är.  Jag vet inte vilket mått är denna sidan men det verkligen varierar och du har inte den lägsta enligt denna tabell!

http://www.betabase.info/chart/basic/single

Jag tog blodprovet på morgonen och väntar på olidlig när Werlabs skickar sms att resultatet är klart. Det blir nog imorgon Jag hade ingen kisstest hemma och nu tänkte jag inte köpa en. Blodprovet blir definitivt svar ändå...

• NinaCamilla

Jag är inte säker på men om vi räknar att jag fick 5 dagars blastos = då är jag på 5 dgr + 12 ruvardagar. 17 dagar i tabellen. Så att embryos odlingstid måste påverka eftersom vi har ju ingen äggplock. Kan det stämma? Enligt kliniken om jag plussar idag, är jag på vecka 4.

Svar på tråden Vi som planerar äggdonation 2016