Vi som planerar äggdonation 2016
Jaaa!!! Fick precis mejl från Eva, hcg från i torsdags låg på 688!!! Jag är så jävla lycklig, kommer inte att kunna sova en blund i natt. Hoppas nu bara att det stiger som det ska.
Jaaa!!! Fick precis mejl från Eva, hcg från i torsdags låg på 688!!! Jag är så jävla lycklig, kommer inte att kunna sova en blund i natt. Hoppas nu bara att det stiger som det ska.
Tummarna hålls här också cejo77!
Lycka till på ultraljudet idag Up!
Cejo77: Nej, vad tråkigt med minus! Hur många dagar sedan är det du hade återföring? Just efter ÄD verkar det kunna ta tid innan kroppen börjar producera HCG, därav att de utländska klinikerna vill att man tar blodprov och inte bara urinprov.
Uptomeism: Grattis till ett litet hjärta! Vilket tidigt VUL du hade. Jag har tid först i vecka 7+2.
Milla2016: Stort grattis till plus! Förstår att du inte kunde hålla dig längre. Din testdag var ju galet sen.
NinaCamilla: Ååh, vad jag håller tummarna nu att du får ett positivt besked imorgon på blodprovet.
Mooki: Du och jag är ju väldigt synkade och jag får det till BF den 30/9 eller 1/10 och du är ju en dag efter mig.
Längtar74: Jag har också tagit Serums dunderkur mot Ureaplasma. Tror inte att ni behöver skjuta på ett nytt försök pga den anledningen, utan Peny verkar tycka det är till fördel att man kör kuren samtidigt.
Minus minus minus. Den 9 ggn lyckades vi inte igen. En gång har vi sett plus men utomkveds. Fattar inte varför toppen embryos fäster sig inte...
Savasana: Försök att få tidig UL för att se hjärtljud. Själv hade jag utomkveds som inte märktes innan UL. Vissa MVC säger att mm kan inte skriva in sig innan vecka 10. Vi genomgår ju lite annorlunda behandlingar med mediciner och förhöjd missfallsrisk.
Vad kul Mooki att hcg-nivån har stigit som den skulle! Vad låg du på i måndags? Jag hade gärna fortsatt att kolla varannan dag fram till VUL:et så att jag visste att allt var okej.
Savasana: var har du hittat den informationen? Där jag har läst står det att hjärtat börjar slå i övergången mellan vecka 5 och 6 och nuförtiden är ju apparaterna otroligt avancerade. Det vore hemskt konstigt om kliniker ordinerade vul om det fanns risk att hjärtat inte börjat slå.
svend lindenberg · 29-11-2015 11:22:05
Klart vi vill hänga kvar i denna trevliga tråd. Vill ju heja och stötta så mycket det bara går men det kan nog vara bra att ha en gravid-tråd också, så att gravid-krämpor etc inte behöver avhandlas här.
Risken finns ju annars att inga nya vill hänga på här och det vore ju synd.