Vi som planerar äggdonation 2016
Micro-hur går det för dig?
Bokat flyg än?
Hur dags ska du göra FET transfern?
Vilken dag blev ditt VUL?
Micro-hur går det för dig?
Bokat flyg än?
Hur dags ska du göra FET transfern?
Vilken dag blev ditt VUL?
Micro-gick det bra på VUL idag?
Imorgon är det min tur!
Vilken härlig vårdag det varit idag och ska fortsätta imorgon!
Hoppas d går bra imorgon, TyckOmMig.
Du har ju tvillingar, funderar inför transfer om ett el 2 embryon. Satte in ett senast, Riga avrådde fr 2, tyckte att jag är kort,155 cm. Min bm avrådde fr 2 idag pga att jag fick förhöjt bl tryck efter bf under grav. De tinar väl alltid 2? Hur ska jag tänka?
Intressant läsning angående kortison jag började äta mina 20 mg igår FET den 14/4.
Lite högre dos än tidigare för mig med.
Savasana-varför har du tagit Fragmin varannan dag innan transfer om man får fråga?
Mooki-varför väljer man att odla till blastocyster 5 dagars för att donatorn är ung?
Eller vilken annan anledning finns det till att välja att odla till blastocyster?
Vilken dag började ni m utrogest/lutinus inför fet? Kliniken har bara skrivit börja före fet. Dagen innan? Har ju ul och ska maila imorgon men har ju fet redan torsdag.
Vilken dos Utrogest har ni fått innan FET?
Alternativ Lutinus?
Jag har tidigare försök haft MIC APL 400mg gånger tre.
Micro-YES härligt att du med är i Riga den 14/4 då borde vi kunna ses-när har du transfer?Vilket plan far du hem med?
Även min tur för FET imorgon.
Blir dåligt med nattsömnen för att parera tidig flight!Å andra sidan lite mer tid i Riga!
Ses imorgon Micro!
Uppdatering från mig slemhinnan var hela 16 mm treskiktad och två fina ruvar jag nu på.
Testdag den 27/4!
Så nu hoppas jag stort på detta försök ska lyckas även det!Nostalgiskt och så speciellt kärt återbesök-att få se mina äldsta tvillingflickorna i gästboken och denna gång få fylla på med bilder av de yngsta tvillingpojkarna!