Vi som planerar äggdonation 2016
Så här såg mina tester ut de första 4 dagarna.
Hej, jag undrar hur ni resonerar kring att göra FET i naturlig eller stimulerad cykel? Vi går ju på Ava i Riga och jag funderar på om det är för krångligt att göra återföring i naturlig cykel samtidigt som det känns onödigt att behöva vänta två cykler i för nästa försök om det misslyckas. Hur tänker ni?
Det är så himla spännande nu med så många som ruvar och börjar närma sig testdag! Vi skulle nog allt behöva den där listan så vi kan hålla koll på varandra.
Bra att du tog ett IL-dropp NinaCamilla. Det skadar ju inte så bättre med ett extra än ett för lite.
Jag har absolut inga som helst grav-symptom. Sist fick jag ömma bröst kring testdag men nu när hcg-halten dessutom är högre i kroppen än sist känner jag ingenting alls, skumt!
Rd 12 här idag och ett starkare teststreck.
Hur går det för er andra?
emmm: Riktig skönt att höra att strecken är starkare! Jag vågar inte göra kisstest. Jag är riktig nervös just nu men måste vänta tills torsdagen innan jag vet. Borde ha gjort testet idag men men... jag har inte lärt mig något alls utan googlar på symptom eller avsaknaden på dessa. Tack och lov att jag ska jobba imorgon! Får något annat att tänka på.
Hur går det för alla ruvare? Nu börjar det ju verkligen dra ihop sig för många.
Mooki: Inget svar på blodprovet? Har du tagit nytt idag?
Cejo77: Hur går det för dig? Testdag imorgon eller?
Åååh, vad jag håller tummarna för er alla!
Savasana: nej, inget svar ännu och det gör mig galen... har försökt kontakta läkaren utan att lyckas. Tycker inte att det är ok att det tar så lång tid. Tog blodprov nr 2 idag. Har du fått datum för VUL?
15% rabatt om ni skriver Fertilitetsguiden vid beställning hos Werlabs.