Bappen skrev 2016-03-31 08:02:41 följande:
Anonym (längtar): jättetråkigt att höra att det inte funkat för dig heller. Jag tror att det är bra att fortsätta med medicinerna ändå tills du har blodprovet, om ett under skulle ha skett och du ändå vore gravid.
Jag väntar mig (neg) svar på blodprovet idag så då blir det till att bryta ihop ordentligt, sluta med medicinerna och bestämma vad nästa steg blir. Vi har tre i frysen men jag känner samtidigt att allt hopp är borta jag är osäker på om jag orkar mer av denna cirkus efter fem år och nio insättningar utan plus, jag tror att jag kan ha nått botten.
Det finns ju alternativ som surrogat och adoption och det är möjligt att det är dax för oss att byta strategi.
Känner med dig och förstår fullständigt hur du känner : (. Att du inte försöker en sista gång och be de att sätta in alla tre embryo, kanske denna gången funkar vem vet. Hoppas att ni kommer på en lösning men nu måste du tillåta dig att vara ledsen ett tag för att kunna samla krafter och gå vidare. Massor med kramar till dig och tack för ditt stöd under denna tiden. Jag har inte fått svaret på blodprovet än men jag är säker att det inte funkat. Det måste ske ett under i såna fall... <3