Vi som planerar äggdonation 2016
Längtar 74.
Tack.
Stämmer det att det kostar 450 kr för ett hcg prov och får man svar samma dag?
Längtar 74.
Tack.
Stämmer det att det kostar 450 kr för ett hcg prov och får man svar samma dag?
Ronon - babyboom låter kalas! Det kör vi på:)
Ang slemhinna: jag brukar inte ha ngt superbra resultat men hos gyn idag på dag 10 var den 10,5! Tre dagar m 4 mg östrogen, tre dagar m 6 mg och därefter 8 mg. Tar klexane och extra E, D3 och omega 3. E-vitamin brukar många rekommendera för just slemhinnan. Vete tusan om det är det som gett effekt den här gången, men det känns iaf som bra förutsättningar. Men med det sagt, vet ju flera som lyckats fint med 7,5 och 8, så man behöver nog inte stirra sig blind på antal mm...
Tack allihop för era lyckönskningar :) Idag var det äggplock här i Åbo och resultatet blev väl ok antar jag. Man fick ut sju äggceller, fem befruktades och fyra har nu delat sig som de ska. Imorgon är D-day; ET. Vi hoppas att det fortfarande finns åtminstone ett kvar tills dess! Oddsen känns ungefär som vid våra tidigare försök, så visst hade jag hoppats på lite fler ägg nu men men. Det krävs ju egentligen bara ett... :)
Jag blir så less :( är det aldrig vår tur?
För en vecka sedan fick jag ett schema från kliniken och nu idag dyker mensen upp, på dag 18!!! Snacka om att sabotera allting. Suck...
...men ibland undrar jag vad som händer? Sorry att det blev en rad mellan allas namn så att det blev världens längsta inlägg, men jag gjorde inget mer än klippa och klistra! ;)
Jippi! Lyckad ET med två i frysen dessutom. Nu börjar den oändliga väntan på nytt...
Kram!
Nämen, vad ser jag - Bappen, så fantastiskt! Och omtumlande är väl bara förnamnet. 6+0 brukar man ev kunna se hjärtverksamhet m lite tur, men att graviditeten sitter rätt m gulesäck osv bör du kunna se. Håller tummarna!!
Bappen, så fantastiskt att få ett fint besked idag! Det här är verkligen ett guldembryo Håller alla tummar och tår inför fortsättningen!
Savasana, tack! Jag hoppas nu bara på att SAS-strejken håller sig på samma nivå även i morgon. Mitt flyg verkar gå som vanligt än så länge.