Vi som planerar äggdonation 2016
Ja 20 mil är onekligen en bra bit att åka. När är första VUL inplanerat för din del?
Ja 20 mil är onekligen en bra bit att åka. När är första VUL inplanerat för din del?
Ja, det är ju verkligen ett bra tag till 3/3. hoppas så att det lugnar ner sig!
Milla2016: det gör du rätt i! Hoppas att resten av helgen blir lugnare.
Savasana: det kommer fortfarande lite rosa/brunt då och då tyvärr. Dessutom har jag så ont att jag måste ligga ned hela tiden. Imorgon åker jag nog till akuten igen, funderar på om jag kanske har fått någon infektion? Ingen feber iofs.
Bra att du ska kolla upp det Mooki. Det låter ju inte som det skulle vara smärtor pga ett begynnande MF utan mer som någon infektion. Kollade de UVI förra veckan?
NinaCamilla: Ja, jag vet att Serum ordinerar antibiotikakur om man haft ureaplasma. Kliniken i Riga ville dock absolut inte att jag skulle blanda in antibiotika... så olika det kan vara från klinik till klinik.
Savasana: jag har inskrivning på MVC på torsdag. Valde att lägga det tidigt eftersom de ska skriva remiss till specialmödravården. Blev lovad att få gå där efter min förra graviditet som fick ett så abrupt slut.
Tulpa: Det är därför vi älskar Eva:). Som du säger både kunnig och engagerad, dessutom lyckas hon alltid ordna en tid. Vad roligt att du är på gång nu!
Tuttis: Betyder 2 streck att ägglossning är på gång? DE flesta får mens ca 14 dagar efter ägglossning, men det kan variera. Du gjorde detta försök i ostimulerad cykel: innebär det att du inte tar några hormoner/mediciner alls?
Tycker det är konstigt att du inte fick progesteron. Hur bestämdes det när transfern skulle äga rum? Fick du ta ägglossningstest och så bestämde de datum utifrån det? Vad tråkigt att gravtestet var negativt idag också...
Tuttis: Då förstår jag. Har ni fler embryon kvar i frysen? Personligen tycker jag att ostimulerad cykel blir för mycket av en chansning. Vid stimulerat kollar de ju sånt som slemhinna m.m.