Vi som planerar äggdonation 2016
idag känns det bra, nu e allt bokat och om 6 veckor åker vi!
ser verkligen framemot att ha en ärlig chans till barn.. <3
idag känns det bra, nu e allt bokat och om 6 veckor åker vi!
ser verkligen framemot att ha en ärlig chans till barn.. <3
Ni som skickat mens till serum, hur lång tid tog det tills dem kontaktade er för betalningen? Skickade ni med vanligt brev?
jag tänkte mest på om ni skickade med vanligt porto eller med rekommenderat.
jag körde med ett vadderat kuvert å vanligt brevporto, alltså det kostade 90:- i frimärken dock.
Sen tänkte jag på hur lång tid det tog för er från det att ni la på brevet till när Serum kontaktade er för betalning alltså att det hade kommit fram. :)
Tack för era svar =)
skriver samma fråga här som i aten gruppen.
Kolla med serum ang. Vaccinet. Tar du det nu i juli är det kanske lugnt framåt september :)
Då harJag plussat igen ???? Bild visar RD 6-8 test utveckling
RD 8 med två blasto efter ÄD på AVA i Riga.
Kram!
Dreamz: vecka 9+0 idag och ultraljud imorn, jag har inte haft några blödningar den här veckan men är livrädd att fostret ska ha dött. Jag känner inte lika mkt i livmodern längre, känns som ett dåligt tecken.
Tack för alla tummhållningar!
Embryot har växt och "följer sin egen kurva" som Gyn sa när jag frågade om det inte var för litet fortfarande. Otroligt skönt! Ska försöka sluta noja nu.
Hej på alla här :) Har följd tråden hela tiden, ser att många har lyckats, stor grattis till er och vi andra som är på väg dit är det bara att fortsätta att kämpa. Nu har jag börjat med behandlingen för överföring nr.2, är lite osäker om jag ska välja 2 blasto eller ett...datum för överföringen blir den 3 augusti och måste mäta min slemhinna den 25 juli vilket blir inte så lätt, det är ju sommarstängt!! Ja ja det är alltid något. Nu undrar jag om man kan gå till mödravårdcentralen och göra ultraljudet där ?? Om jag betalar så klart...är det någon som vet om man kan göra det där?
hej och välkommen!
Vilken klinik går ni till?
tyvärr kan jag inte hjälpa dig då min gyn stänger för semester nästa vecka..
Om du går tillbaka några sidor så tror jag det står något om några kliniker som kanske kunde hjälpa en på sommaren,
Vart bor ni?
Jag plussade!! ????
Nu hoppas jag att allt går vägen denna gång!
Jag har bestämt mig för att inte kolla nå (så länge det inte skulle uppstå någonting speciellt ) förren jag går in i 8+ så nu blir det till att njuta och vänta :)