Vi som planerar äggdonation 2016
Anonym (längtar): Mensen brukar komma 3-4 dagar efter avslutad medicineringen så har du inte tagit något sedan i lördags gissar jag på att den kommer imorgon.
Kurrea: Vad tråkigt att det blev minus. Det låter ju onekligen som din slemhinna kan vara boven. Har du provar TCM -akupunktur och örtmedicin? Det är särskilt gynnsamt just för att få till en bra miljö i livmodern och få rätt konsistens på slemhinnan. Själv är jag övertygad om att jag aldrig hade blivit gravid om jag inte hade blivit behandlad parallellt med TCM.
Bappen: Då verkar priset stämma bättre. Jag skickade också mensblod för ett par år sedan och då kostade det ca 2500 kr.
Uptomeism: Jag är remitterad till spec enbart för att det är ÄD. Var på första besöket idag då vi bestämde kommande besök. Det blir tillväxtUL i vecka 24, 28 och 32 och flödeskontroll i vecka 24. Fick även justerad dos av Innohep och de ska följa upp min UVI. Känns bra att ha den extra kollen utöver de vanliga MVC-besöken.
Milla2016: Vad kul med en tråd till. Såklart finns vi kvar även här för stöttning och peppning.