• Lillan15

Vi som planerar äggdonation 2016

NinaCamilla skrev 2016-02-02 12:13:21 följande:

Cejo: Ta blodprov och hoppas på dina tester är felaktiga. Därför tar jag alltid bara blodprov - det blir så definitivt svar men jag håller tummar ändå! Milla: Grattis! Härligt med en plus till! Och UL och prickande hjärta! Nu kan ni hålla för mig med, tog blodprov imorse och besked imorn bitti. Hoppas att jag kan sova i natt huh! Som Cejo säger har jag mycket symptom men progesteron är djävuls medicin!

Håller tummarna för dig nu!!!
    Kram
    Plus
  • Lillan15
    Sara405 skrev 2016-05-01 19:27:55 följande:

Hej emmm28 och ni andra, tack för ditt svar.

Okej ska kolla in Finland lite mer. Vilken klinik i Åbo är ni hos?

Är det inte bökigt med resorna till Finland och Riga förresten? Hur många gånger behöver man åka? Vi är nojiga över hur vi löser det om det drar iväg massa pengar på resor.

Nån som vet om det är stor skillnad på pris på Finland, Riga, Danmark?

Hej!
    Vi valde Åbo, Fertinova-kliniken. Vi är nöjda med kliniken! Har fått en son för ett tag sedan. 
    Vi tog flyget från Arlanda - Åbo. Smidigt tyckte vi. 
    1. Konsultations besök 2. Mannen gör sitt. Insättning 2 dagar senare. Vi stannade kvar och bodde på hotell. 
    Lycka till!
  • Lillan15
    hoppfull2016 skrev 2016-05-10 13:01:05 följande:

Hur har ni andra tänkt ang kub? Jag blir lite villrådig. Kub räknas på min ålder och inte donatorns så det blir ju lite missvisande? Man kanske hoppar över det när man gjort äggdonation? (det sa inte mvc iofs utan rådde till att göra det)

Jag gjorde KUB, när jag gjorde ÄD. Det är donatorns ålder som räknas, inte min. Så vi fick bra resultat. Födde senare en frisk son på 3700 g.
Svar på tråden Vi som planerar äggdonation 2016