Inlägg från: Smajlifejs |Visa alla inlägg
  • Smajlifejs

Abort för sambons skull?

Om du tycker det är värt och Göra abort bara för att vara honom till lags- separera eller ta en paus från honom. Du ser ju dina barn, dom var oxo en gång i vecka 7 i din mage, redan små människor som är värda ett liv! Döda inte ditt barn. Du kommer alltid ångra det, och du kommer bara må ännu sämre för att du gjorde det för din partner vill det! Vägra abort! Du gör rätt i att behålla. Man kan ångra förhållanden, men inte barn.

• Smajlifejs

Glömde tillägga- min sambo var instabil och smygdricker, jag lämnade honom när min son var 9 månader. Han sket i ta hand om vår son, var hellre med sina kompisar, sova på soffan hela dagarna, klanka på mig osv enda utvägen för mig var kvinno hem innan jag fick ett nervsammanbrott.

Min kontakt person fixa ett tillfälligt ställe för mig och pojken och snart väntar vi på ett eget hem, och jag är lyckligare som särbo. Och det är min partner med. Han saknar oss, och vi fira jul och nyår ihop och hsn hade mer krafter och förhållandet är mkt bättre och vi uppskattar varann på ett annat sätt. Vi behövde detta och jag tror du och din sambo behöver luft ni med.

Svar på tråden Abort för sambons skull?