gravid kilon
Hej vill ha erfarenhet från er som gått upp minst 20kg under graviditeten, Hur lång tid tog det för er att komma tillbaka till start vikten? Jag har alltid varit lite smalare men lyckades gå upp massor under graviditeten.
Hej vill ha erfarenhet från er som gått upp minst 20kg under graviditeten, Hur lång tid tog det för er att komma tillbaka till start vikten? Jag har alltid varit lite smalare men lyckades gå upp massor under graviditeten.
Jag gick upp 25 kg och tappade 18 inom några veckor efter förlossningen. Resterande 7 tog ca ett halvår att bli av med.
Jag gick upp 19 kg med tredje barnet. Nu är hen 4 månader och jag har 3 kg kvar :)
Jag har gått upp mellan 25-30 kg med alla tre barnen. Det har tagit mig mellan sex och nio månader att få ner dem.
Har gått upp 30 och 20 med första barnen.. Tog inte alltför länge tid innan jag blev av med dem.. Typ 6-9 månader kanske
Skönt att läsa svaren här! Jag gick upp 27 kilo, tappade 10 redan första veckan men sen har det gått långsammare. Innan jag blev gravid vägde jag ca 65 kilo och i går (11 veckor efter förlossning) var första gången jag var nere under 80-strecket. Pga långdragen förkylning så har jag inte heller kunnat träna :/ Jag hoppas på att komma tillbaka till min gamla kropp när jag väl kan ta mig till gymmet igen!
Gick upp 22 kg. Nu efter 6 dagar har jag gått ner 10 kg. Hoppas de kommer gå snabbt. Vägde 68 från början.
jag vägde 80 på inskrivning, gick upp 19 kg. väger 85 idag 5 månader efter förlossning. De sista kilona sitter som gjutna...
Låter inspirerande! Hur gjorde ni för att gå ner så mycket så snabbt?
Allvarligt, menar ni före eller efter förlossningen?
När ni räknar hur mycket ni gått upp alltså? Det mesta är ju bara barnet och vattnet...
Det intressanta är väl hur mycket som är kvar när barnet är ute. Inte vad man väger precis i slutet av graviditeten..
Jag vägde 78 innan graviditeten. 88 när jag kom in på förlossningen, 78 när vi åkte hem och 68 två veckor senare. Sedan 63 efter 8 månades amning