Inlägg från: Hallonskalle |Visa alla inlägg
  • Hallonskalle

Pojkvän kan inte få barn

Jag har äntligen träffat en kille som jag tycker det känns bra med. Är väldigt nykär och lycklig över att jag äntligen träffat han jag väntat på hela mitt liv.

Nu har han berättat för mig att han inte kan få barn och därför är han inte rätt för mig, för han vet att jag vill. Jag vill verkligen starta ett liv med honom men jag vet inte hur jag ska få honom att inse det. Hur ska jag göra? Han säger att han tycker om mig .

• Svar på tråden Pojkvän kan inte få barn
  • Hallonskalle

Jag vet inte varför. Vi har precis blivit tillsammans och han berättade för mig väldigt nyligen. Han befinner sig just nu på andra sidan jordklotet. Jag har sagt att vi måste prata om det här. Jag är bara rädd att han ska trycka bort mig för att han inte kan ge mig det han vet att jag vill ha. Och ja jag vill ha barn men det finns ju andra sätt. Jag är fortfarande chockad och vet inte hur jag ska tänka eller göra.

• Hallonskalle

Ja jag tänker som du Ebba200. Bättre vara säker på varandra. Jag ser det lite också som att det är VI som inte kan få barn och inte han. Måste bara få honom att inse det.

• Hallonskalle

Han verkar inte vilja ha mig i sitt liv ändå. Jag är helt oförstående. Tycker inte det är rättvist att han ska trycka bort mig från hans liv av en sån här anledning. Jag har förklarat att jag vill leva med honom men han säger bara att han inte vet.

Svar på tråden Pojkvän kan inte få barn